سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 آبان 8 , ساعت 12:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

جریان نفوذی با تفکر لیبرالیستی در حال انقلاب زدائی در وزارت آموزش و پرورش است و تلاش دارد، تا آنچه در کتب درسی دانش آموزان رنگ و بوید "ایثار و جهاد و شهادت طلبی" دارد، حذف نموده، تا خواسته حاج حسن روحانی و اسرائیل، محقق گردد! ممکن است، همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" از حقیر بپرسند، دلیل شما در خصوص هماهنگی خواسته رئیس جمهورمان و رژیم صهیونیستی چیست؟

پاسخ سئوال فوق را در سخنان جناب روحانی در مورخ 15 اردیبهشت 95 در مراسم گرامیداشت مقام معلم جستجو می کنیم، که در آن مراسم از معلمین خواست به دانش آموزان القاء کنند که ما در پی اسلام انقلابی نیستیم و لذا گفت: «معلمین ما باید برای جوانان ما تشریح کنند که ما انقلاب اسلامی داریم و ما در پی اسلام انقلابی نیستیم.»

با درخواست فوق از سوی رئیس جمهور، جریان نفوذی و معلوم الحال به ممیزی و حذف دروس با تفکر اسلام انقلابی پرداخت و لذا درسف "رهبران کوچک"از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه ششم حذف شد؛ در این درس، دانش آموزان با ایثار و شهادت "شهید حسین فهمیده" آشنا می شدند، که دستان پلید و نوکر صفت آن را حذف کرده، تا دانش آموزان ایران اسلامی از اقدام انقلابی "شهید حسین فهمیده"، که نارنجک به کمر بست و خود را زیر تانک عراقی انداخت و آن را منفجر کرد، مطلع نگردند!!! امام خمینی(ره) در وصف این نوجوان شهید فرمودند: «رهبر ما آن طفل 13 ساله‌ای است که با قلب کوچک خود با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد»

مدتی از موضوع حذف درس "رهبران کوچک" نگذشته بود که معلمین انقلابی مقطع چهارم ابتدائی متوجه حذف درس «مساجد مسلمانان» از کتاب هدیه‌های آسمانی مقطع چهارم دبستان شدند. این درس به بازخوانی اشغال سرزمین فلسطین بدست رزیم صهیونیستی پرداخته، که به ارسال نامه‌ یک دانش‌آموز ایرانی به نام مصطفی با یک دانش‌آموز فلسطینی به نام خالد می پردازد!

در این روزها شیطنتی دیگر از اعتدالیون غربزده در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم دبستان کشف شد، که در صفحه 90 آن ایثارذ رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را منافقانه زیر سئوال برده و پیروزی رزمندگان را تلویحاً حاصل کمک آمریکا دانسته که باعث سرنگونی صدام گردید و اینگونه می نویسد: «حکومت صدام در سال 1359 به کشور ما حمله کرد و باعث شروع جنگی شد که هشت سال طول کشید، حکومت صدام پس از اشغال نظامی کشور عراق توسط آمریکا سرنگون شد.»

پس از اقدامات اعتدالیون لیبرال در حذف دروسی با وجه "اسلام انقلابی، جهاد و شهادت،" اینک به ارتباط سخنان رئیس جمهور با خواسته های رژیم صهیونیستی می پردازم که در این رابطه روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم به نقل از "الداد پاردو" (فردی که طی 11 سال گذشته کتاب‌های درسی ایران را بررسی کرده) می نویسد: «شهادت کودکان در کتاب ششم دبستان با داستان رهبر کوچک (شهید حسین فهمیده) محترم شمرده می‌شود. شهادت دختران نیز بتازگی با کتاب آمادگی دفاعی پایه دهم، در برنامه درسی قرار گرفته است ... در برنامه تحصیلی ایران، نیاز به جهاد، شهادت کودکان و فداکاری‌های غیرقابل اجتناب شدیدا و بوضوح به مغزهای جوانان القا می‌شود. آنها می‌دانند یک جنگ جهادی به شهادت احتمالی نیاز دارد. آموزش شهادت به کودکان از پایه اول شروع و تا پایه دوازدهم ادامه می‌یابد ... یک توافق (هسته‌ای) سازنده با روحانیون (ایران) نیازمند تغییر اساسی کتاب‌های درسی مدارس و (همچنین تغییر) رویکردها و تاکتیک‌هاست. توافقی بدون چنین تغییراتی می‌تواند شمارش معکوس برای آغاز اولین جنگ اتمی را شروع کند.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ