سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 95 دی 6 , ساعت 12:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

وقتی که "آقای حسینعلی حاجی دلیگانی"نماینده مردم شاهین شهر و میمه درمجلس شورای اسلامی در مورخ 5 دیع 95 از آقای علی لاریجانی می خواهد، تا سخنان آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس، برای نمایندگان پخش شود، رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به این نماینده انقلابی می گوید: «آقای نعمتی توضیح داد که وزیر امور خارجه از موضوعات مطرح شده درباره یک موضوع اعلام نظر کرد و تنها بحث محرمانه بودن صحبت ها نبوده است

با توجه به جنجالهای صورت گرفته پیرامون اعترافات آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی، فیلم اظهارات آقای ظریف برای نمایندگان مجلس پخش و اظهارات آقای کریمی قدوسی برای نمایندگان مجلس ثابت شد و لذا پس از اثبات اظهارات این نماینده انقلابی، جریان وکیل الدوله ها، با فرماندهی رئیس مجلس مدعی شده که سخنان آقای ظریف در مورد موضوعی خاص بوده و با برجام ارتباطی ندارد!

وقتی اعترافات شجاعانه آقای ظریف مبنی بر پذیرش اشتباه را مطالعه کردم، دریافتم که قول و قرار آقای ظریف با آقایان جان کری(وزیر خارجه آمریکا) و مونیز(وزیر انرژی آمریکا) در خصوص قانونا داماتو بوده و آن دو نفر بصورت شفاهی به آقای ظریف قول می دهند که با ابزارهای که در اختیار رئیس جمهور آمریکا است، اجازه تمدید مجدد قانون داماتو را نخواهد داد! و آقای ظریف، بر اساس قول شفاهی جان کری، استراتژی نظام اسلامی را در مقابل آمریکا کنار می گذارد! و لذا قانون داماتو با رأی 99 درصدی مجلس سنا برای مدت 10 سال، مجدداً تمدید و در مهلت قانونی و بصورت خودکار، بدون امضا رئیس جمهور آمریکا 10 سال دیگر، لازم الاجراء و عملا فاتحه برجام خوانده شد!

برای اثبات سخنان کذب ریاست مجلس، کافی است، قانون داماتو را مورد مطالعه قرار دهیم، آنگاه درمی یابیم که قانون داماتو اجازه سرمایه گذاری بیش از 20 میلیون دلار به شرکتهای خارجی در ایران را نمی دهد و لذا با اجرا قانون داماتو، هیچه شرکت و بانک بین المللی، کما فی السابق، جرأت سرمایه گذاری در ایران را نخواهند داشت! و فریادهای نقض برجام از سوی رئیس جمهورمان، با توجه به اینکه تأسیسات هسته ای کشور را نابود کرده، فرافکنی و بی ارزش است!

نتیجه: با اجراء قانون داماتو، تحریمها لغو نخواهد شد و سرمایه گذار خارجی نمی تواند؛ "مشکل محیط زیست، اشتغال جوانان، چرخیدن چرخ صنعت، آب خوردن مردم  و بانک‌های ایران را بر اساس درخواست آقای روحانی حل نماید و لذا نظام اسلامی باید ضمن روشنگری و بصیرت افزائی به مردم، یقه مقصر اصلی خسارت محض را گرفته و اجازه ندهد، جریان غربزده و لیبرال، همچنان در حال خیانت به کشور باشد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ