سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 فروردین 12 , ساعت 3:3 عصر

به نام خدا و برای خدا

جناب دکتر احمدی نژاد که برای ارزیابی حمید بقایی در جمع نیروهای ارزشی به راهیان نور رفته بود، در بین تعدادی از دوستداران خود در اهواز، به نکات قابل تأملی اشاره کرده و گفته است: «من چهار سال به حرمت شما مردم سکوت کردم اما از این به بعد با اجازه شما می خواهم جوابشان را بدهم ... از این به بعد به فضل الهی خواهم گفت تا معلوم شود که کی در این کشور چه کاره است.»

با توجه به صدور چند بیانیه از سوی احمدی نژاد، که کذب بودن ادعاهای دولت اعتدال را مبنی بر خالی بودن خزانه و ... را اثبات می کرد، باید6 گفت؛ شکستن سکوت در دقیقه نود، به نفع جریان غیر انقلابی لیبرال تمام خواهد شد و لذا اگر ایشان معتقد به حفظ نظام اسلامی و دفاع از ارزشهای انقلابی است، بهترین اقدام در این شرایط حساس، حمایت عملی و تئوری از "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" است.

فارغ از بگم بگم هایی که آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری خود به راه انداخته بود، و هیچ خبری و خیری در آن نبود! ایشان در سخنرانی اهواز خود به انتقاد از برخی اشخاص پرداخته و می گوید: «80 میلیون نمی فهمند، تو می فهمی؟ این چه استکباری و چه فرعونیتی است که در وجود بعضی ها پیدا شده. 97 درصد ملت جمع می شوند و یک چیزی را می خواهند، می گوید چیز بدی است و اقتصاد را خراب کردند. می شود یک دلیل بیاوری که تو بهتر از همه ملت می فهمی؟»

احمدی نژاد در سخنرانی اهواز خود، وعده پاسخ گویی داده و متأسفانه برخلاف وعده داده شده، تاکنون از اعلان مصداق سخنان خود، جهت تنویر افکار عمومی خودداری کرده و حتی وقتی خبرنگار خبرگزاری اسپانیایی افه از ایشان می پرسد: «در یکی از سخنرانی هایت اخیرتان یکسری انتقاداتی انجام دادید که بنظر می آمد منظور شما، رهبری بوده است، آیا نیاز است که تغییری در جمهوری اسلامی ایران اتفاق بیافتد؟»

دکتر احمدی نژاد در پاسخی مشکوک می گوید: «من شما را به متن سخنرانی ارجاع می دهم. لطفا یکبار دیگر آن را خودتان گوش کنید

خبرنگار اسپانیایی مجدداً سئوال خود را اینگونه مطرح می کند: «من یک سوالم را تکرار می کنم. می شود واضح بفرمایید که هدفتان در آن سخنرانی با چه کسی بود؟»

آقای احمدی نژاد می گوید: «یعنی شما نمی خواهید به خودتان زحمت بدهید بروید آن را بخوانید؟!» آیا این پاسخگوئی غیر شفاف، استکبار نیست که ایشان از پاسخ به آن طفره می رود؟

آیا دکتر احمدی نژاد در حال نزدیکی و هم افزائی با جریان غیر انقلابی دولت اعتدال است؟! به نظر می رسد که پاسخ سئوالات را باید در یادداشت آقای داوری(از افراد بسیار نزدیک به احمدی نژاد) در خصوص رد صلاحیت احتمالی آقای بقائی جستجو کرد که نوشتند: «اگر کاندیدای ما در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شود ما پشت‌سر روحانی قرار می‌گیریم.» و آقای احمدی‌نژاد در مقابل این حرف پادوی منافق خود، سکوت اختیار کرد!!!

آیا احمدی‌نژاد، بدنبال اثبات ظرفیت خود به نیروهای ارزشی، مبنی بر اینکه او یک منجی است و می تواند حسن روحانی را با تمام بی لیاقتی و بی تدبیری، مجدداً بر کرسی ریاست جمهوری بنشاند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ