سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 تیر 10 , ساعت 1:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پیش بینی سیاسیون، قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بر این بود، که در صورت انتخاب مجدد حسن روحانی،7 تحریمهای گسترده تری برضد کشورمان از سوی آمریکا و متحدانش، اعمال می گردد، زیرا آمریکا دریافته که حسن روحانی فرد لیبرال و ترسوئی است، که برای ماندن در قدرت، حاضر به امضاء برجامهای 2و3و4 است و لذا سکوت ذلت بار دولت اعتدال در همراهی با آمریکا در حمله به اقتدار نظامی و امنیتی کشور، خبر از فتنه و توطئه ای جدید می دهد

در چند روز گذشته شاهد هماهنگی آمریکا و اتحادیه اروپا در جهت اعمال تحریمهای جدید بر ضد کشورمان در چندین حوزه هستیم، اولا، FATF همچنان کشورمان را به مدت یک سال دیگر در لیست سیاه نگه داشت، یعنی اینکه انتقال ارز از طریق صرافیها امکان پذیر بوده و پول فروش نفت و مواد پتر شیمی به کشور برنمی گردد! ثانیا، ورود اتباع ایران به آمریکا ممنوع و ارزش پاسپورت ایرانی در رده های انتهایی پاسپورتهای جهان قرار گرفت! ثالثا، تحریمهای جدید و گسترده آمریکا در مجلس سنای آمریکا تصویب شد! رابعا، اتحادیه اروپا آمادگی و هماهنگی خود را برای اعمال تحریمهای مجلس سنای آمریکا را اعلان و تصویب کرد! خامسا، آمریکا تهدید نظامی بر علیه کشورمان را در سوریه و به وضعیتف هشدار جدی رسانده است!

در چنین شرایطی اگر سید ابراهیم رئیسی، از سوی مردم ایران بعنوان رئیس جمهور دولت دوازدهم انتخاب می شد، قطعا رئیس دولت یازدهم و نشریات زنجیره ای، مردم و نظام اسلامی را متهم به تحریک آمریکا، برای تهدیدها و تحریمهای جدید معرفی کرده و لیبرالها و فتنه گران درون دولت، در تدارک فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 بر علیه کشورمان بودند!

ظاهرا استراتژی حسن روحانی، بر اساس حفظ و اجراء ذلت بار برجام است و دوره گردی وزیر خارجه کشورمان در اروپا و تعریف و تمجید ایشان از نقش اتحادیه اروپا در سایر کشورها در همین راستا است! سخنان آقای ظریف در فرانسه آنقدر مسخره است که همزمان با حضورش در فرانسه، نماینده آن کشور در سازمان ملل کشورمان را بخاطر نقض قطعنامه 2231 محکوم می کند، و این در حالی است آقایان ظریف و عراقچی، چندین بار گفته اند که این قطعنامه هیچ ربطی به برنامه موشکی کشورمان ندارد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ