سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت ترس از خداونداست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 تیر 16 , ساعت 1:25 صبح

به نام خدا و برای خدا اول

سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی جریان لیبرال درون قوه مجریه به نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی حمله می کند، باید رمز و راز حملات ددمنشانه آنهاغ برای ملت تحلیل شود و لذا حمله ناجوانمردانه جریان زر و زور و تزویر و در رأس آنها جناب رئیس جمهور، به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که بیش از 23 هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است، خبر از توطئه ای حساب شده می دهد، زیرا در هیچ کجای دنیا، فرد بدهکار با ادب، به طلبکار خود حمله و اهانت نمی کند! حال اگر رئیس جمهور یک مملکت، به پیمانکار انقلابی و طلبکار خود، که هیچ منفعت شخصی در اجراء پروژه های دولتی نداشته، اهانت نماید، باید به این رئیس جمهور، حتی اگر عمامه بر سر داشته باشد شک کرد و او را لیبرال و غربزده خواند!

پس؛ رمز و راز اهانت لیبرالهای داخلی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و عشق ورزیدن به شرکتهای خارجی همانند، توتال و ایرباس فرانسه و بوئینگ آمریکا در کجا است؟!

سابقه شرکت توتال فرانسه در ایران، با بدعهدی و پرداخت رشوه، به طرف ایرانی گره خورده و به همین خاطر به این قبیل شرکتها عشق می ورزند و در مقابل، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با کمترین قیمت و بدون پرداخت رشوه در مناقصه های داخلی شرکت کرده و برنده گردیده وف لذا مورد غضب لیبرالها و منفعت طلبان قرار می گیرد.

اقدامات حسن روحانی بر علیه سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم، آنقدر مشمئز کننده بود، که صدای هوشنگ امیراحمدی لیبرال ساکن آمریکا را هم درآورد و گفت: «من به سپاه به عنوان نیروی نظامی کشور احترام می‌گذارم و همیشه می‌گویم به سپاه هم در داخل کشور و هم در خارج ظلم می‌شود. شما نیرویی برای حفظ انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اید که وظیفه نظامی و دفاع دارند و به خطر می‌زنند و بعد بخاطر دفاعی که می‌کند بر سرش هم می‌زنیم. یعنی به او تفنگ می‌دهیم که از ما دفاع کند و وقتی به سمت دشمن تیراندازی می‌کند می‌گوییم این چه کاری است که می‌کنید ... در برجام سپاه چیزی نگرفت در حالی که همه قاچاقچی‌ها و دور زننده‌های تحریم‌ها را از لیست تحریم‌ها برداشتند. در حالی که قبل از همه باید تحریم‌های سپاه برداشته می‌شد. مثلا سپاه موشک لازم دارد اما شما می‌خواهید آن را از سپاه بگیرید و بعد تحریمهایش را هم حفظ می‌کنید. یعنی عملا می‌خواهید سپاه را خلع سلاح کنید و تحویل آمریکایی‌ها بدهید ... در قانون اساسی ایران آمده است که سپاه در دوران صلح در بازسازی شرکت کند ... بزرگترین نهاد مهندسی در آمریکا army corps of engineersیا سپاه مهندسی ارتش است. یعنی آمریکا هم خاتم الانبیا دارد. کسی بر سر آنها نمی‌زند در حالی که یک نهاد عریض و طویل است که بنیانگذار بسیاری از امور می‌باشد ... آمریکایی‌ها سربازهایشان را می‌فرستند عراق و در آنجا 10 هزار نفر را می‌کشند و بعد در کنگره ایستاده برای آنها نیم ساعت به عنوان قهرمانان کشور دست می‌زنند اما اینجا ما سربازهایمان را به سوریه می‌فرستیم و بعد پشت سر آنها حرف بد هم می‌زنیم و می‌گوییم آنها در سوریه چکار می‌کنند. یک فرهنگ غلط بر علیه نظامی‌ها در این کشور وجود دارد که موجب می‌شود که سپاه خیلی مظلوم واقع شود.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ