سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی از شاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 مرداد 13 , ساعت 12:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز حکم تنفیذ چهار ساله دوم ریاست جمهوری حسن روحانی با امضاء رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز گردید و نکات قابلغ توجه و تأملی در حکم صادره و سخنرانی بسیار مهم امام خامنه ای در مراسم تنفیذ دیده می شود، که حقیر به این نکته مهم اشاره می نمایم که رهبری در حکم صادره فرموده اند: «رأی ملت و تنفیذ آن، موکول به حفظ تعهد به صراط مستقیم اسلامی و انقلابی است.»

صراط مستقیم اسلامی-انقلابی که رهبر معظم در تدوام حکم تنفیذ ریاست جمهوری جناب روحانی بدان اشاره فرموده، کدام است؟ پاسخ بسیار روشن و مُبرَهن است: اولا- حسن روحانی در چهار سال آینده، بجای توکل بر کدخدا(آمریکا) به خدا توکل نماید. ثانیا- به راه و سیره ی عملی حضرت روح الله در مقابل شیطان بزرگ، اعتقاد عملی داشته باشد. ثالثا- در جهت خدمت به محرومین و مستضفین، بعنوان ولی نعمت جامعه، همت گمارد. رابعا-اعتقاد عملی خود به تحقق اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکائی را ثابت نماید، آنگاه در صراط مستقیم اسلامی-انقلابی است و گر نه منحرف و به مسیر لیبرالیسم غرب، همچنان ادامه خواهد داد! ... اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ?6? صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ?7? (سوره حمد)

امـا چـنـد سـوال؛

1-آیا حسن روحانی در چهار سال قبل، به صراط مستقیم اسلامی-انقلابیخ پایبند بوده است؟!

2-آیا رئیس دولت یازدهم، که قبل از حکم تنفیذ در ایجاد تفرقه و حمله به توانمندی نیروهای نظامی در راستای پروژه آمریکائی سنگ تمام گذاشته، آیا می تواند منادی حرکت در صرط مستقیم اسلامی-انقلابی باشد؟!

3-اگر حسن روحانی بنا بر تعهد خود به اعضاء مؤثر اصلاح طلب و فتنه گران سال 88 سهم آنان را در دولت دوازدهم اختصاص ندهد! و آنها هم متقابلا او را تهدید به افشاء تخلفات گسترده ی انتخاباتی سال 96 و منابع مالی نامشروع آن نمایند!، آیا فرد لیبرالی، همانند حسن روحانی، توان مقاومت در برابر  خواسته های نامشروع آنان را دارد؟!

4-آیا جریان اشرافیت و غربزده ای دولت اعتدال، که گوی سبقت را از "ناکثینِ،" (پیمان شکنان اصحاب جنگ جمل) "قاسطین" ( معاویه و لشگر شام) و "مارقین" (خوارج نهروان) در زمان علی ابن ابیطالب علیه اسلام ربوده اند، به صراط مستقیم اسلامی-انقلابی اعتقادی دارند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ