سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 99 مرداد 14 , ساعت 8:28 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از افشاگری بی‌سابقه دکتر جواد جاویدنیا، نسبت به تسلط یک حلقه آلوده امنیتی بر وزارت ارتباطات، بخصوص فضای مجازی، ضرورت ورود و بررسی فوری قوه قضاییه و پاسخ به چند سئوال، اهمیت دارد.

وقتی ابوالحسن فیروزآبادی، عامل ویژه امنیتی هاشمی رفسنجانی، بخاطر فتنه 88، از معاون فناوری اطلاعات وزارت اطلاعات، برکنار یا اخراج شده! چرا در دولت لیبراب روحانی، رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی‌ انتخاب می‌شود؟!

چرا و بر چه اساسی "محمدجواد آذری‌جهرمی"، دست پروده همین اخراجی از وزارت اطلاعات، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شده است؟! 1

چه رابطه کثیفی بین محمود واعظی، تحصیل کرده در آمریکا و رئیس دفتر رئیس جمهور، با این حلقه امنیتی معلوم الحال وجود دارد؟!

چرا سیستم ارتباطات و فضای مجازی کشور، به تصرف این حلقه آلوده امنیتی و اخراجی از وزارت اطلاعات درآمده و چه فتنه‌هایی در سر دارند؟!

آیا خرید غیر قانونی برخی از دستگاههای مهم ارتباطاطی و نصب در ساختمان ریاست جمهوری، با درخواست و تصمیم همین حلقه آلوده امنیتی است؟!

چرا نصرالله جهانگرد، این عنصر فتنه‌گر و مرتبط با جاسوس سیا، با حکم محمود واعظی مسئول اجرای طرح مهم شبکه ملی اطلاعات شده و منافقانه و نانجیبانه از تکمیل و راه اندازی آن جلوگیری کرده است؟!

چرا وقتی آذری جهرمی وزیر ارتباطات، به خاطر تخلفات گسترده، به دادستانی تهران احضار شده، همچون کودکان لوس، بی‌ادب و نابالغ، بجای پاسخگوی و حضور در محکمه، خانه نشین شده و از حضور در وزارتخانه امتناع می‌ورزد؟!

از قوه قضائیه، محاکمه مسئولان متخلف را در دوران مسئولیت‌شان خواهانیم، تا شاهد چندین بیژن زنگنه متقلب نباشیم.

والسلام 


دوشنبه 99 مرداد 13 , ساعت 7:42 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اولا؛ سئوال و متن برجام توسط آمریکا تهیه ‌شد و تیم مذاکره کننده ایران، تنها به تغییر برخی عبارات و کلمات ‌پرداخت! اما متن اولیه قرارداد با چین، توسط ایران تهیه و سپس برای تصویب به چین ارسال گردید.

ثانیا؛ در برجام ایران مجبور به انجام تمام تعهدادت قرون وسطایی شد و آمریکا و اروپا حاضر به انجام تعهدات خود نشدند! اما قرارداد 25 ساله با چین بر عکس برجام است. چرا که اول چینی ها موظف به اجراء تعهدات خود هستند و سپس نوبت به اجرا تعهدات ایران می‌رسد، یعنی اگر چین به هر دلیلی به تعهداتش عمل نکند، ایران تعهدی بر عهده ندارد.

ثالثا؛ متن برجام، محاکمه و صدور حکم بر علیه ایران است، اما قرارداد با چین، یک رابطه متقابل و استراتژیک، با هدف اثبات قدرت منطقه‌ای ایران در غرب آسیا و شکستن آقایی دلار و فروپاشی اقتصاد آمریکا است.

پس ملت شریف و فهیم ایران! برجام که خسارت محض شد، دست پخت جریان لیبرال نفوذی در دولت روحانی و مجلس لاریجانی بود! اما استراتژی قرارداد با چین، توسط رهبر معظم انقلاب بنیان نهاده شد.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: «ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد.»

والسلام


یکشنبه 99 مرداد 12 , ساعت 4:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز در خصوص برنامه‌های دشمنان گفت: «هدف اصلی در جنگ فرسایشی اقتصادی تحمیلی دشمنان به این مرز و بوم، این است که مدیریت کشور در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات دچار هیجانات و بی برنامه‌گی شود ... باید با تصمیم‌گیری‌های منطقی و بر اساس داشته‌های کلان و وفاق ملی این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنیم.»

وقتی 7 سال تمام ظریفیت کشور و ملت ایران معطل همین دشمنان غربی نگه داشته شده، آیا سخنان حسن روحانی را باور کنیم؟!

این روزها مردم کوچه و بازار هم متوجه بی‌برنامگی دولت حسن روحانی شده‌اند! لذا باور نمی‌کنیم، کسی که در توافق برجام، تمام مسیرها و نقشه‌های دور زدن تحریمها نفتی، خرید طلا و دلار را در اختیار دشمنان قرار داده، امروز قصد تصمیم‌گیری منطقی و خنثی کردن توطئه دشمنان را داشته باشد!

وقتی روحانی همچنان به تحریف برجام می‌پردازد! و منتظر "بازی چرند اینستکس" اروپایی‌ها است! و پالس مذاکره برای ترامپ می‌فرستد! قطعا صادقانه سخن نگفته و قصد فرافکنی دارد!

رهبر معظم انقلاب، در روز عید قربان در خصوص علاج مشکلات فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم حتما نیز شکست خواهد خورد... همه مشکلات ما از تحریم نیست، گاهی از مدیریت هم هست ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد.»

والسلام 


شنبه 99 مرداد 11 , ساعت 4:6 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اخیرا شبکه مستند سیما، فاش کرد که دولت روحانی طی 2 مرحله به بانک جهانی درباره توقف تامین مالی مسکن مهر گزارش داده است!

بلاخره راز و رمز تعطیلی ساخت مسکن مهر در دولت     ‎روحانی مشخص شد! و دلیل اینکه آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی افتخار کرده که یک مسکن مهر هم افتتاح نکرده، به سیاستهای ضدمردمی بانک جهانی و این خائن مرتبط است!

رمز خیانت بزرگ لیبرالها در جلوگیری از ساخت مسکن مهر یا مسکن اجتماعی را باید از بنیانگذار جمهوری اسلامی جویا شویم، که در سفارشی اکید خطاب به ملت ایران فرمودند: «من در میان شما باشم و یا نباشم به همه‌ شما وصیت و سفارش مى‏کنم که نگذارید انقلا‌ب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.»

وقتی ملت ایران به وصیت امام عمل نکنند، یک نااهل لیبرال، رئیس جمهور می‌شود! آنگاه یک لیبرال فعال در فتنه 88 را بعنوان وزیر مسکن و شهرسازی معرفی می‌نماید! و سپس آن وزیر خائن و فتنه‌گر، مجری و عمله‌ی طرحهای بانک جهانی بر ضدمردم ایران می‌گردد!

پس اگر بخواهیم جریان تحریم را شکست بدهیم، اول باید جریان تحریف را بشکنیم و لذا انهدام خاکریز اول جریان تحریف، یعنی حذف لیبرالهای نااهل و نامحرم نفوذی از مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی.

والسلام


جمعه 99 مرداد 10 , ساعت 5:2 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب مورخ 10 مرداد 99 در خصوص مقابله با جریان تحریفِ تحریمهای آمریکا فرمودند: « اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه جنگ اراده‌هاست.»

‏رهبر معظم انقلاب در سخنان عید قربان خود، به نکته ظریف، مهم و عبرت آموز خط تحریف دشمن، در کنار تحریم اشاره کردند، لذا اگر جریان انقلابی موفق به شکستن خط تحریف شود، آنگاه تحریمهای آمریکا فرو می‌پاشد.

پس رمز شکست تحریمهای آمریکا، در شکست جریان تحریف است، زیرا جریان تحریف، همان کاسبان مذاکره با آمریکا و برجام هستند، که همچنان به بازسازی چهره برجام مشغولند!

شکست جریان تحریف، بدلایل نفوذ سیستمی آنان در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی سخت است، زیرا قدرت فضای مجازی، سلبریتی‌های بی‌هویت، فتنه‌گران، براندازان، اپوزیسیون و شبکه‌های ماهواره‌ای، مدام به تحریف حقایق می‌پردازند!

چه باید کرد؟ اگر سردار پرآوازه و شهیدمان حاج قاسم سلیمانی شعار ما می‌توانیم را در برابر قدرتهای جهانی به اثبات رساند، پس عمارهای امام خامنه‌ای و نیروهای آتش به اختیار، باید چهره نفاق جریان تحریف را با روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد ملت ایران از پرده برون اندازند و گرنه جریان تحریف، فتنه به پا می‌کند!

والسلام


چهارشنبه 99 مرداد 8 , ساعت 1:30 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: «والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد. در قیامت خواهیم دید، مهمترین محور محاسبه این است.»1

از آقای احمدی نژاد می‌پرسیم: رابطه قلبی و دلی و حقیقی شما با رهبر معظم انقلاب چگونه است؟!

جناب احمدی نژاد!، مهم نیست که شما، خون آشام وهابی قاتل کودکان یمنی را برادر و عالیجناب خطاب کنی!، آنچه جریان انقلابی را می‌آزارد، زاویه خطرناک قلبی و دلی و حقیقی شما با حکیم و سکاندار انقلاب است و گرنه نتانیاهو را هم عالیجناب و برادر خطاب کنی، اصلا اهمیت ندارد!

مشکل احمدی نژاد این است، که خود را شیب بن صالح می‌داند! و لذا بر اساس همین توهم شیطانی، رفتار و عملکردش، بر خلاف فرامین و خط و مشی ولایت فقیه است!

وقتی سردار شهید و عارفمان، شئون عاقبت به خیری را، رابطه قلبی و دلی و حقیقی با سکاندار انقلاب اسلامی می‌دانند." پس؛ حاج محمود احمدی نژاد! این تذهبون؟!!!

والسلام


دوشنبه 99 مرداد 6 , ساعت 12:53 صبح

 

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: «شانس دکتر روحانی بوده که در کشور سیل، زلزله، طوفان و تحریم پشت سر هم میآیند و حالا هم، کرونا آنها را تکمیل کرده است

در پاسخ به رئیس جمعیت هلال احمر باید گفت: "ما هم معتقدیم، گرفتاری ملت ایران به مصیبت و بلایای گرانی، تورم، ترور شهید سلیمانی، افزایش تحریمهای آمریکا، انفجار نطنز، راهزنی هوایی آمریکا، نفوذ ستون پنجم و جواسیس در بیخ گوش رئیس جمهور، فتنه های 96 و 98 و مدیران نفوذی و بی‌کفایت، بخاطر رأی به حسن روحانی بوده است!

آری، نتیجه رأی به حسن روحانی، تشکیل زنجیره فرزندان، برداران و دامادهای، فاسد، متخلف، متقلب، دزد، قاچاقچی و کلاهبردار وابسته به دولت روحانی است! که در رأس این زنجیره کثیف و فاسد، بردران رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور قرار دارند(حسین فریدون و مهدی جهانگیری)

والسلام


یکشنبه 99 مرداد 5 , ساعت 1:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هر چه انقلاب قوی‌تر و ملت ایران آبدیده‌تر شده، به موازات آن، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان هم پیچیده‌تر گردیده و لذا انقلاب اسلامی در دهه چهارم و پنجم خود، با جنگ ترکیبی یا هیبریدی روبرو است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک جنگ ترکیبی(هیبریدی) و در سه سطح تکنیک، تاکتیک، و استراتژیک، در حوزه‌های نظامی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی، دیپلماسی، اطلاعاتی، سیاسی، هسته‌ای، محیط زیست، رسانه‌ای، سایبری، تروریستی، ستون پنجم، دلار 25 هزار تومانی و  از همه مهمتر، بهره‌گیری از ظرفیت شبکه مدیران نفوذی در مراکز مهم تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور، با نظام اسلامی درگیر شده‌اند.

آندرو کوریبکو، روزنامه‌نگار و تحلیلگر ارشد سیاسی روس، در کتابی با عنوان "جنگ هیبریدی،‌ رویکردی برای تغییر نظام" به ابعاد جنگ هیبریدی آمریکا در دوره ترامپ بر علیه ایران اشاره و می‌نویسد: «دولت ترامپ امیدوار است که از تحریم‌ها به عنوان سلاحی برای وخیم‌تر شدن استاندارد‌های زندگی متوسط ایرانیان استفاده کند که به نوبه خود تئوریزه شده است تا آنها را مستعد جنگ اطلاعاتیِ ضد دولتی کند و برای شرکت در "اعتراضات" پس از "جرقه" ازپیش برنامه‌ریزی ‌شده، آماده کند.

همچنین امیدوار است که اراده مردم برای مقاومت در برابر این سناریو را از طریق متقاعد ساختن آن‌ها به اینکه نباید در توقف انقلاب رنگی دخالت کنند تا مبادا بار دیگر شکست بخورد، فرسوده کند.

به علاوه، آمریکا، گروه‌های مختلف تروریستی از جمله مجاهدین خلق را مسلح می‌کند به گونه‌ای که بتوانند به عنوان "جنگجویان غیر متعارف" در مرحله دوم فرایند جنگ هیبریدی عمل کنند.

اهداف بلند مدت آمریکا از جنگ هیبریدی، تغییر نظام ایران و سپس تحمیل یک الگوی اقتصادیِ بیش از حد نئولیبرال به مردم ایران است که به آمریکا و متحدانش اجازه دهد تا از منابع طبیعی و انسانی این کشور به طور کامل بهره برداری کنند؛ آنگاه ایران را به وضعیت قبل از انقلاب اسلامی 1979 بازگرداند که همانند یک دست نشانده منطقه‌ای شود و شاید حتی بر اساس خطوط قومی، تجزیه شود.»

ان شاءالله، به ابعاد جنگ هیبریدی بیشتر می‌پردازم.

والسلام


شنبه 99 مرداد 4 , ساعت 12:50 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

قالیباف، رئیس مجلس مورخ 29 تیر ماه 99 گفت: «شرایط اقتصادی اقتضا می‌کند هرچه زودتر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی شود.»

حسن روحانی، رئیس جمهور هم در جلسه 1مرداد 99 هیئت دولت در پاسخ به قالیباف گفت:1 «یک اختلاف داخلی بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی سر یک جمله به‌وجود آمده...مجلس هر زمان که این ایراد را رفع کند، ما دو وزیر را به مجلس معرفی می‌کنیم.»

ملت ایران انتظار داشت که نمایندگان مجلس یازدهم به سرعت ترمز بی قانونی و ناکارآمدی دولت روحانی را بکشند، اما با کمال تعجب نمایندگان مجلس هم مثل آحاد مردم، تنها به بحران اقتصادی دولت ساخته نگاه می‌کنند!

حسن روحانی دریافته که نمایندگان مجلس یازدهم، فعلا از ظرفیت استیضاح و سئوال از رئیس جمهور استفاده نمی‌کنند، لذا برای نمایندگان مجلس، تکلیف معین کرده! و گفته: "در صورت موافقت با تشکیل وزارت بازرگانی، وزیر معرفی می‌کنم!"

ظاهرا روحانی همچنان در حال و هوای نمایندگان وکیل الدوله مجلس دهم مانده! و لذا ضرورت دارد که مجلس یازدهم، رئیس جمهور را قبل از صبح جمعه از خواب بیدار کنند! و گرنه، فتنه قطعی است.

والسلام 


پنج شنبه 99 مرداد 2 , ساعت 11:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دادستان تهران افشا کرد و گفت: «250 نفر از ارزبگیران دولتی ارزها را به چرخه اقتصاد برنگرداندند. 6/8 میلیارد یورو ارز دولتی به چرخه اقتصاد نیامده است

وقتی نوبخت معاون برنامه و بودجه حسن روحانی، نخواهد و یا نتواند تکلیف ارزهای در اختیار مدیران دولت را مشخص کند، 1قطعا امکان اجبار تجار و بازرگانان نسبت به برگرداندن ارزهای حاصل از کالاهای صادراتی وجود ندارد!

مدیران دولت روحانی از کدام پشتوانه برخوردارند که ارزهای دولتی را بازنمی‌گردانند؟! دستگاههای نظارتی و امنیتی چرا یقه این 250 نفر مدیر متخلف دولت را نمی‌گیرند؟!

نکنه دلارهای در اختیار مدیران دولتی در خیابان فردوسی، توسط تعدادی از کارمندان شریف سازمانها، ادارات و کارخانجات دولتی به نرخ آزاد به فروش می‌رسد؟!

زیبا و امیدآفرین است که اولین اقدام رئیس و دادستان جدید دیوان محاسبات، پیگیری پرونده 250 مدیر متخلف دولت روحانی باشد.

راستی! آیا مدیران بانک مرکزی که در نوبت محاکمه هستند، از سرنوشت دلارهای در اختیار مدیران دولتی باخبرند؟!

والسلام


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ