سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را گرامی بدارد، او را به دوستیِ خود مشغول می سازد . [.امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 مهر 29 , ساعت 11:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-دکتر محمد جمشیدی در یکی از برنامه ها «جهان آرا» به دیدار دکتر ناصر هادیان باغ گری سیمور مشاور باراک اوباما در زمان ریاست جمهوری پرداخت و گفت: دکتر هادیان به استانبول رفته و با گری سیمور که مسئول عدم اشاعه کاخ سفید در مذاکرات هسته ای با ایران حضور داشت، ملاقات کرده و به گری سیمور می گوید؛ چرا آمریکا همچنان ایران را تحریم می کند و به برجام پایبند نیست؟ گری سیمور در جواب هادیان می گوید: «برجام همین است، یا شما حواستان پرت بوده یا فریب خورده اید»

2-تحولات آمریکا گویای این است، که مسئولیت برجام، از رئیس جمهور آمریکا به کنگره و مجلس سنای آن کشور واگذار شده و رؤیای کذب حسن روحانی، در بستن با کدخدا و بازی برد-برد، نقش بر آب گردیده و لذا هر دو مجلس آمریکا در حال تصویب تحریمهای بر علیه ایران بوده که یقینا شدیدتر از قبل از برجام خواهد بود! ولی حسن روحانی این بار، ریل عوض کرده و میل به کدخدایی اروپا را دنبال می نماید و با بستن قراردادهای ننگینی بدتر از ترکمنچای (قرارداد با توتال)، تلاش دارد تا با کمک اروپا در مقابل کدخدای دیروز خود، یعنی آمریکا بایستد! زهی خیال باطل!

3-بزرگترین خیانت به کشور، بعد از مذاکرات لوزان و انتشار فکت شیت آمریکاییها صورت گرفت، آنجا که دولت ایران، به دروغ وعده انتشار فکت شیت ایران را می داد ولی هیچگاه رئیس جمهورمان اجازه انتشار فکت شیت ایرانی را نداد تا اینکه خیانت به کشور با حضورع جاسوسان آمریکا در بین مذاکره کنندگان ایرانی در برجام به سرانجام رسید! و لذا وقتی خر آمریکا با جمع اوری تاسیسات هسته ای ایران از پل گذشت، آنگاه آمریکا به ریش رئیس جمهورمان خندید و جاسوسان هسته ای به ریش ملت ایران!

4-حقیر که متن برجام و پیوستهای آنرا چندین بار مطالعه و صدها سخنرانی پیرامون آن داشته و بیش از هزار صفحه در مورد متن و پیوستهای پنجگانه برجام نگاشته ام، ضمن رد اظهارات آقای گری سیمور، قائل به خیانت بر علیه کشورمان در برجام هستم، زیرا، نقش حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) که دستش تا مرفق در انواع فسادهای اقتصادی آلوده است، به همراه چندین جاسوس در متن مذاکرات سری ترین بخشهای برجام را نباید از نظر دور داشت و ای کاش جناب روحانی که مسئولیت مذاکرات و برجام را بر عهده گرفته، جرأت اعتراف به اشتباه و خطا را داشت و مدالهایی را که از روی جهالت و حسادت نسبت به رهبری، به تیم مذاکره کننده اهدا نموده، باز می ستاند! هر چند او نیز دو مدال به ناحق، به خاطر حضور در دفاع مقدس، دریافت کرده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ