سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان همه جنبندگان زمین ـ حتی ماهیان دریا ـ بر جویای دانش درود می فرستند . [امام باقر علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 بهمن 5 , ساعت 12:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سفر سال 2015 به نیویورک، سند 2030 را امضاء و پس از آن شاهد حذف دروسیغ با تفکر انقلابی و جذب معلمین غیر انقلابی در آموزش و پرورش بوده و هستیم و پرده تزویر اعتدالیون منافق، را در حذف داستان شهید حسین فهمیده از کتب درسی دانش آموزان را مشاهده کردیم، خیانت بعدی دولت اعتدال بر علیه آرمانهای قدس و فلسطین، زودتر از ترامپ بر علیه قدس عملیاتی شد، زیرا با دستور حسن روحانی در سال 95 قدس از کتب درسی دانش آموزان ابتدائئ حذف گردید! و بدنبال آن لیبرالهای افسار بریده، جمله "اشهد ان علیا ولی الله" را از کتب درسی قومیت لُر حذف و هدیه پر ارزشی را برای وهابیت ارسال کردند! و آخرین خیانت دولت حسن روحانی به آرمانهای امام و انقلاب اسلامی، بخشنامه ای ممنوعیت ملاقات دانش آموزان با جانبازان سرافراز دفاع مقدس، می باشد!

مگر سازمان ملل در سند 2030 از کشورهای همانند ایران چه می خواهد؟ از اهداف پیدا و پنهان جریان صهیونیسم بین الملل در سند 2030 حذف آیات، روایات، داستانها و پیامهای شهادت طلبی و مقاومت در برابر استکبار است، زیرا جریان صهیونیسم و شیطان بزرگ، آیات و روایات شهادت طلبی و ایثار را خشونت طلبی و مقابله با اهداف استکباری خود دانسته و باید از کتب درسی دانش آموزان حذف گردد و لذا با اجراء سند 2030 توسط حسن روحانی، آرزوی صهیونیسم و استکبار جهانی محقق گردید!

حسن روحانی بخوبی از امضاء خود بر پای سند ننگین 2030  مطلع بوده و می دانست که اولین و آخرین خیانت او به نظام اسلامی و ملت ایران نخواهد بود! و لذا پس از اجراء محرمانه سند 2030 و حذف دروسی که در راستای دفاع مقدس و جریان مقاومت اسلامی بود، این بار نوبت بخشنامه ننگین آموزش و پرورش، مبنی بر ممنوعیت ملاقات دانش آموزان با جانبازان، فرا رسیده است! در این رابطه باید گفت؛ که دولت حسن روحانی حداکثر تلاش خود را برای گسترش شبکه های مجازی فاسد و هدایت دانش آموزان به آن سمت، بکار بسته و در مقابل، برای جلوگیری از آشنایی نسل جوان با روحیه ایثار و شهادت طلبی، طبق بخشنامه ای، خواستار ممنوعیت ملاقت دانش آموزان با جانبازان و رفتن به مزار شهداء گردیده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ