سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
جمعه 96 اسفند 11 , ساعت 8:15 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی نه تجارتی داخلی داشته و نه تجارت خارجی و ثروت و ارث قابل توجهی هم نداشته است و حتی اگر طی 30 سال گذشتهن ثروتی هم اندوخته، برای تحصیل در مقطع دکتری در کشور انگلستان هزینه کرده است(اگر با پول بیت المال به لندن نرفته باشد!). او طی سالیان متمادی در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت داشته و لذا حسن روحانی باید مطالبات اصلی ملت را در خصوص منشاء اموال نامشروعی را که در 40 سال گذشته بدست آورده، بصورت شفاف اعلان و مردم هم با هوشیاری و بصیرت، اجازه طرح مسائل فرعی همچون، پهنای باند، ارائه طرح سبک زندگی غربی، برگزاری کنسرت و ملاقات ذلیلانه با رئیس فیفا در فرودگاه مهرآباد را به او ندهند. زیرا وظیفه حسن روحانی پاسخگویی به مطالبات اصلی مردم است، نه اینکه مرتب شبهه و سئوال طرح نماید و ملت را سرگرم مجادله در برابر مطالبات فرعی نماید.

یکی از شیوه هایی که آمریکا و کشورهای غربی برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی استفاه کرده و می کنند، طرح شبهه و سئوالات ناتمام و پاسخگویی مدام ایران به آن سئوالات است و حسن روحانی هم، شیوه ی کشورهای استکباری در پروپاگاندای تبلیغاتی و ایجاد جنگ روانی را در نزد استاتید ویژه انگلیسی آموخته و لذا مردم اجازه ندهندع تا او مطالبات فرعی را مدام به درون جامعه پمپاز و از پاسخگویی به مطالبات اصلی ملت، فرار نماید!

اهل بصیرت بخوبی واقفند که جریان فتنه دی ماه 96 که دولت هم در آن نقش داشته، ریل مطالبات واقعی و اصلی مردم را به سمت شعارهایی بر ضد ارکان نظام اسلامی تغییر و بیشترین هجمه ها بر علیه رهبری و نهادهای وابسته به رهبری صورت گرفت، تا مطالبات اصلی مردم در زیر انبوهی از شعارهای ضدانقلابی، دفن گردد و لذا نقش آفرینی عمارها، فرماندهان(اساتید انقلابی دانشگاه) و افسران جنگ نرم(دانشجویان) در این عرصه بسیار مهم است زیرا اگر واقعیتها و حقایق گفته نشود، فراموش می گردند و عرصه برای جولان ناکثین، قاسطین و مارقین، مهیا می شود، پس مطالبات واقعی مردم، برگرداندن اموال نامشروع اشرافیت ضدانقلابی است، که بعد از دوران دفاع مقدس، کسب قدرت و ثروتهای نامشروع، از اهداف آنها بوده است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ