سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر بدعت گذاری را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 فروردین 19 , ساعت 5:39 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا شورای شهر از جنازه محمدعلی نجفی شهردار تهران دست برنمی دارد؟! خداوند در سوره بقره آیه 249 می فرماید: « کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ  « بسا گروهى اندک که بر گروهى بسیار، به اذن خدا پیروز شدند. همچنین در سوره انفال آیه 65 فرموده است: « إِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ یَغْلِبُوا مِائَتَیْنِ وَإِنْ یَکُنْ مِنْکُمْ مِائَةٌ یَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا یَفْقَهُونَ » اگر از [میان‌] شما بیست تن، شکیبا باشند بر دویست تن چیره مى‌شوند، و اگر از شما یکصد تن باشند بر هزار تن از کافران پیروز مى‌گردند، چرا که آنان قومى‌اند که نمى‌فهمند.

چند تن از اعضاء شورای شهر تهران، با توجه به سوابق کاری، خود را در جایگاه شهردار تهران می بینند. اگر شورای شهر تهران، یکی از اعضاء خود را بعنوان شهردار تهران انتخاب نمایند، لاجرم باید یکی از اعضاء علی بدل شورا، که پایبند به اصول انقلاب اسلامی است، به جمع اعضاء شورا اضافه گردد و لذا اعضاء غیر انقلابی و لیبرال شورای شهر تهران از حضور یک آقای چمران بسیار وحشت دارند، زیرا آیات فوق، ارزش حضور یک انقلابی صابر و شکیبا را برابر با ده فرد غیر انقلابی لیبرال می داند.

اعضاء شورای شهر تهران برای جلوگیری از حضور اعضاء علی بدل انقلابی به جمع شورا، میثاق نامه امضاء کرده، که حتی الامکان کسی از شورا تحت هیچ شرایطی استعفاء و خارج نگردد و لذا پذیرش استعفاء محمدعلی نجفی، به معنی حضور یک انقلابی پیرو اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم به شورا است که با منافع اعضاء غیر انقلابی پیرو اسلام آمریکایی شورای شهر تهران, منافات دارد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ