سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ثمره حکمت است و درستی از شاخه های آن . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 شهریور 11 , ساعت 1:2 عصر

 بنام خدا و برای خدا

یک سال از عمر دولت تدبیر و امید سپری گردید و در این مدت تمام ناکارآمدی خود را در پشت حملات بی انصافانه و افراطی گرایانه نسبت به دولت قبل سازماندهی کردند و آنقدر کشور را سیاه و تاریک نشان می دادند که گویی ویرانه ای را که در حال سقوط بوده، تحویل گرفته و با عوام فریبی Demagogy) ) خود را به عنوان یک منجی که با عقل و تدبیر، می خواهند کشور را از نابودی نجات دهند به مردم معرفی نموده و با خودپسندی     (Egoism) و بازی با کلمات، خود را مبتکر طرح نو، منتها با همان نسخه و تفکر اقتصادی حزب لیبرال دموکرات کارگزارن سازندگی که در دهه 70 تورم را به 50 درصد رساندند، می خواهند مشکل اقتصاد کشور را مرتفع نمایند!!!

برای حمله به مسکن مهر، مسکن اجتماعی را صرفا بخاطر بغض و کینه از دولت قبل جایگزین کردند و در هفته دولت در سال 93 و زمانی که در تحقق مسکن اجتماعی خود را ناتوان دیدند، سرمایه گذاری در بورس مسکن را مطرح نموده اند!!!.

دولت

با شعار زیبای اعتدال، بعضی از براندازان و فتنه گران سال 88 را در مسئولیتهای مهم کشوری منصوب کردند، که در نهایت با نهیب رهبری در دیدار با هیئت دولت که فرمودند:«مسئله فتنه و فتنه گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همانگونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند.»، رئیس جمهور هم پذیرفتند که فتنه گران عزل شوند.

جهت کنترل تورم ، رکود اقتصادی و ورشکسته شدن بخشی از تولید کنندگان کشور را به ارمغان آوردند!!!. و بارها خزانه مملکت را خالی و ناتوانی کشور را در مقابل حملات نظامی آمریکا، برای زمینه سازی و پلمپ تأسیسات هسته ای بهانه کردند!!! و با ناجوانمردی و استفاده از شعار اعتدال، تلاش نمودند، هر کس و هر جریانی که منتقد عملکرد دولت است، با برچسب افراطی و انواع تهمت و اهانت از سر راه خود بردارند و کشور را به تمامه در کنترل خود درآورند و حتی تئوریسین دولت (سعید حجاریان) بحث انحلال مجلس شورای اسلامی، توسط رئیس جمهور را مطرح کرد.

دولت

آنچه در خصوص اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید می شود به آن اشاره کرد، طرح سلامت و ایجاد آرامش در بازار ارز و کاهش تورم است و الا قیمتها، همانند زمان دولت قبل، افزایش چشمگیر داشته و اثرات کاهش تورم با توجه به افزایش قیمتهای حاملهای انرژی، و عدم افزایش پرداخت یارانه نقدی، جیب مردم، بیشتر خالی شده است و لذا تنها اقدام قابل تقدیر دولت طرح سلامت و درمان مردم است، که با جهاد و سخت کوشی وزیر و همکاران او، که وارد حاشیه های سیاسی نشده اند به ثمر نشسته است.

لذا عملکرد دولت امید در سال اول، حمله همه جانبه به دولت قبل و ویران نشان دادن کشور عوام فریبی Demagogy)    ) علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از سخت کوشی و تلاش دولت قبل تقدیر و تشکر نمودند و در سال دوم با تمجید و تقدیر( تقدیر از وزیران نفت و خارجه ) با شیوه تبلیغاتی (Propaganda) از خود و موفق نشان دادن دولت از دیگر اهداف آن است که نمونه بارز آن تقدیر از وزیر نفت بود که هیچ تلاش قابل قبولی در حوزه کاری خود نداشته و بلعکس زیان 7 میلیارد دلاری بخاطر محکومیت در قرارداد کرسنت و واردات بنزین بی کیفیت با واسطه گری شوهر خانم ابتکار که دلال بنزین در دولت اصلاحات بوده و کشور را محتاج بیگانگان نشان دادن حاصل ضعف آقای زنگنه وزیر نفت است و لذا همانطور که مشائی نشان لیاقت در دولت سابق دریافت کرد!، آقای زنگنه هم مورد تقدیر دولت امید قرار گرفت و عجب تدبیری!!!و در سال سوم، دولت اعتدال فعالیت خود را برای تصاحب مجلس شورای اسلامی سازماندهی می کند و در سال چهارم، دغدغه و هوس تصاحب مجدد صندلی  ریاست جمهوری را دنبال خواهند کرد!!!!! پس قول و قرار با مردم کجاست؟!؟

آیا دولت تدبیر و امید، برنامه ای برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم دارد؟!؟ و یا صرفا بدنبال عوام فریبی و خودپسندی که از صفات رذیله و غیر اخلاقی جامعه اسلامی است، می باشد؟!؟    

گویند؛ معلم در سر کلاس از شاگردی پرسید: اقدامات شاه اسماعیل در دوران حکومتش چه بود؟

دانش آموز جواب داد: هیچی، فقط اضافه کردن چهار صفحه به تاریخ کشور.

عبدالرحمان جامی چقدر زیبا گفته است:

دل گفت مرا علم لدنّی هوس است / تعلیم کن، تو را اگر دسترس است

گفتم که الف، گفت دگر هیچ مگو / در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ