سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 اردیبهشت 18 , ساعت 12:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی با تضمین آنها در برجام می ماند، لذا در جلسه شورای اداری خراسان رضوی در 17 اردیبهشت 97 گفت: «یا آنچه ما در برجام میخواهیم، توسط غیر آمریکا، تامین و تضمین می شود، خب آمریکا که رفته بیرون به نظرم خیلی خوب شده یه شرّی کم شده از این توافق،یکی رفته بیرونل، یک نفر رفته بیرون که همیشه اذیت میکرد

چه رابطه ای بین وفاداری حسن روحانی به برجام و منافع مردم ایران وجود دارد که با خروج آمریکا به خطر می افتد؟!

پاسخ بسیار ساده است؛ حسن روحانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 ، با توافق برجام، حمایت تلگرام و بی بی سی، عده ای از کاندیداهای نمایندگی مجلس را با سمت وکیل الدوله ای، راهی بهارستان نمود و سپس در سال 96 با همان برجام و حمایت کشورهای غربی و تلگرام، مجددا رئیس جمهور ایران گردید! والا منافع برجام، به قول رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه کشورمان، برای ایران هیچ بود! ولذا منفعت برجام، تنها نصیب حسن روحانی، کشورهای 5+1 و اسرائیل گردید!

با توجه به بند 36 برجام، امکان خروج ایران از آن میسر نیست، زیرا تفسیر برجام، با آمریکا و حامیانش می باشد! و لذا اولین پیامد خروج ایران از برجام، سقوط قطعی حسن روحانی و شکست سنگین اصلاح طلبان آمریکایی خواهد بود، پس؛ اگر حسن روحانی، کدخدای دیروز خود(آمریکا) را امروز شرّ لقب دهد، قطعا دروغ گفته است! زیرا با دریوزگی، بدنبال تضمین اتحادیه اروپا، مبنی بر حفظ برجام است! و در صورت خروج ایران از برجام، رئیس جمهورمان، نگران افشاء خیانتهایش، توسط برخی از کشورهای عضو 5+1 می باشد!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ