سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آگاهترین مردم به خود، بیمناکترین آنها از پروردگارش است [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 20 , ساعت 2:11 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حضرت روح الله فرمود: «آنهایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان کند.»

با پاره شدن برجام از سوی ترامپ، چرا سخن رهبری مبنی بر آتش زدن برجام بر زمین مانده است؟ن   

رهبر معظم انقلاب بعد از امضاء برجام و طرح سبلیک آن در مجلس! و شورای عالی امنیت ملی، دستوری را در 9 بند، خطاب به رئیس جمهور، مبنی بر چگونگی اجراء برجام صادر نمودند، ولیکن حسن روحانی بدون توجه به دستور رهبری،برای در اختیار گرفتن مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در انتخابات سال 94 بفوریت برجام را اجراء کرد!

با اجراء برجام، بیش از 85 درصد از تأسیسات هسته ای کشور ویران  صدها میلیارد تومان خسارت به کشور وارد و ثمره برجام، بقول رئیس بانک مرکزی و وزیر خارجه کشورمان، هیچ بود!، لذا آیا باید برجام را بعد از پاره کردن ترامپ، همانگونه که امام خامنه ای فرمودند؛ "آن را آتش مبزنیم!

رهبری نظام، با تدبیر "نرمش قهرمانانه"، و دستور پذیرش اجراء برجام با بندهای 9گانه، یک دوره "کلاس عملی غرب شناسی" برای لیبرالها غربگرا در دولت و مجلس برگزار، که با پاره کردن برجام توسط ترامپ، برخی از آنها بقول امام خمینی، از خواب بیدار دو در "کلاس غرب شناسی" شاگرد حضرت روح الله، نمره قبولی دریافت کردند. اما حسن روحانی بعد از پاره کردن برجام توسط ترامپ، از تفاله برجام نگذشت و به سمت قبله آمال خود، روی کرد و گفت؛ در کنار اروپا در برجام می مانیم! لذا رهبری نظام، یک دوره، کلاس فشرده غرب شناسی برای سایر عناصر غربزده و لیبرال برگزار می نمایند، تا شاید خدا اینها را هم از خواب بیدار نماید و ریزشهای نظام به حداقل برسد.

آیا حسن روحانی در کلاس غرب شناسی رهبر معظم انقلاب قبول خواهد شد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ