سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار چه کم است کسى که خود را همانند مردمى کند و از جمله آنان نشود . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 اردیبهشت 22 , ساعت 2:14 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در سال 92، نام دولت خود را "دولت امید" نامید و لذا هر منتقد و دلسوزی را با متهم کردن به ناامیدی کردن ملت، مورد حمله قرار می داد، هر چند امروز ناامیدترین عضو کابینه خود محسوب می گردد!، زیرا حضور نامنظم و محدود او در محل ریاست جمهوری، عرصه کار را برای برخی از وزراء کارآمد، ناممکن کرده، بطوری که امکان ملاقات با رئیس جمهور، برای حل مشکلات وزارتخانه اشان را بدست نمی آورند!

وقتی ترامپ برجام را تهدید و سپس از آن خارج شد ، حسن روحانی را لرزان آفتاب تابان برجام! افول و بازار تزویر حمله به منتقدان و دولت قبل از رونق افتاد، لذا چاره را در آن دید، تا برخی از وزراء و معاونین خود را بعنوان مقصران بی عرضگی دولتش، متهم به ناامید کردن مردم نمود، تا رئیس جمهور از تبعات افتصاح برجام و مشکلات ارزی و اقتصادی رهایی یابد!

برزخی که ترامپ با تهدید و در نهایت با خروج از برجام هسته ای ایجاد کرده،ب حسن روحانی را به مرحله ناامیدی و استعفای از ریاست جمهوری نزدیک نموده و لذا در چندین سخنرانی، برخی از اعضاء دولت خود را مسبب ناامیدی مردم دانسته و به آنان اهانت نموده است!

ظاهرا رئیس جمهور در حمله به برخی از اعضاء کابینه خود، منتقدین دولت و دولت قبل، از شیوه حمله گازانبری، آنهم از تریبون رسمی کشور استفاده می کند! لذا باید برای حسن روحانی که ادعای حقوقدانی دارد! یکدوره کلاس آشنایی با قانون اساسی تشکیل دادزیرا رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی، اجازه عزل وزراء و معاونین خود را دارد و نیازی برای طرح ناکارآمدی و ناامیدی وزراء از تریبونهای رسمی نیست! مگر اینکه رئیس جمهور با این ترفند مشکوک، بدنبال متهم کردن نظام اسلامی به ناکارآمدی است؟ تا همزمان با فشارهای اقتصادی و سیاسی شیطان بزرگ، زمینه ناامیدی و اعتراضات مردمی را در کشور فراهم نماید!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ