سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآناست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 اردیبهشت 30 , ساعت 2:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از خروج ترامپ از برجام، مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامیم انتظار اقدامی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی در برابر فروریختن ساختمان برجام داشتند، لکن دولت لیبرال حسن روحانی که خروج ترامپ از برجام را قطعی می دانست، با هماهنگی یار غار خود علی لاریجانی و وکیل الدله های نفوذی درون مجلس، ریل کار را بر اساس منافع شیطان بزرگ تغییر و تصویب لایحه ی FATF را در دستور کار مجلس قرار دادند!

اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور اخذ تضمین از اتحادیه اروپا را برای ادامه برجام صادر نموده، اما جریان مشکوکی در دولت و مجلس، بدنبال آماده سازی تضمینهای درخواستی اتحادیه اروپا و نشاندن دولت در پای میز مذاکره هستند! ولذا گرفتن تضمین ار اتحادیه اروپا دور از ذهن به نظر میرسد!

حسن روحانی، بدون تصویب نمایندگان مجلس، FATF را امضاء و محرمانه آنرا در راستای منافع شیطان بزرگ، -برای دسترسی به گردش پولی ملت و دولت ایران- اجراء کرد، لذا از نمایندگان مجلس باید پرسید:ل چرا بجای استیضاح امضاء کنندگان و دستور دهندگان امضاء FATF، بدنبال تکمیل پروژة خیانت دولت هستید؟!

به دو اصل قانون اساسی، توجه فرمائید که می گوید:

 اصل هفتاد و هفتم: عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قرارداد‌ها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

اصل یکصد و سی و نهم: صلح دعاوی راجع به اموال عمومی و دولتی ... در مواردی که طرف دعوی خارجی باشد و در موارد مهم داخلی باید به تصویب مجلس نیز برسد. موارد مهم را قانون تعیین می‌کند.

بر اساس اصول فوق، دولت حق امضاء و ایجاد تعهد نسبت به اجراء FATF را بدون تصویب مجلس نداشته است، فلذا چرا نمایندگان مجلس بر خلاف سوگند و امضاء خود در اصل 67 قانون اساسی، پازل دشمن را تکمیل می کنند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ