سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 خرداد 10 , ساعت 6:27 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در کتاب خاطرات هسته ای جلد دومش حتما این قسمت از اسخنرانی تبلیغاتی خود را خواهد آورد که گفته بود:«کاسبان تحریم! ناراحتید که تحریم‌ها رفت؟ تحریم‌ها دیگر بر نمی‌گردد. شما می‌خواهید مذاکره کنید؟ شما زبان مذاکره با دنیا را بلد نیستید»!

برایان هوک، دستیار سیاسی ارشد وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با رادیو فردا در رابطه با برجام گفت: «ما وارث توافقی هستیم که حتی موافقتنامه نامیده نمی‌شود و به آن «برنامه اقدام» می‌گویند؛ شاید خیلی از مردم ندانند، این توافق حتی امضاء هم نشد؛ این توافق هیچ شأنیت حقوقی ندارد

کسی نیست به این آقا بگه، "بی سواد ترسوی بزدل، برو به جهنم!" کارتان به جایی رسیده که بعد از خروج از برجام، این قرارداد بین المللی حاج حسن ما را برایش شأنیت حقوقی قائل نیستید! و می گویید؛ اصلا امضائی پایش نیست! مگر حسن روحانی دیوانه است که برجام را که شأنیت حقوقی و امضاء ندارد، با عجله اجراء و چندین میلیارد دلار خسارت به کشورش وارد نماید؟!

اصلاً قرار نبوده بخشهای محرمانه برجام را که موجب بی آبرویی فحاج حسن می شود، بازگو نمایند! حالا اسرائیل با خبر بوده اشکالی ندارد! مگر شما نمی دانید که حاج حسن گفته "برجام را خدا آورد"؟!

چقدر این آمریکائیها نمک به حرام هستند! خوبه از قالیچه ای کادوی حاج حسن، که ، حسین فریدون (برادر رئیس جمهور) به خانم وندی شرمن بخاطر برجام تقدیم کرده چیزی نگفته! وگر نه، حاج حسن از غصه دق می کرد! و ایران از داشتن یک رئیس جمهور لیبرال، برجامی، محروم می شد! این نادان و بیسواد آمریکایی، هیچ فکر نکرده که ممکن است بعد از دق کردن حاج حسن، یک فرد انقلابی رئیس جمهور ایران بشود و همانند حضرت روح الله بگوید؛ "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ