سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 خرداد 12 , ساعت 1:26 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی، بعد از اجراء خائنانه برجام، وقتی متوجه شد یا متوجه بود!، که کدخدا(آمریکا) فقط روی کاغذ تحریمها را برداشته! این شیوه کلاهبرداری کدخداغ در دولت اعتدال رایج و در باره تورم و آفتاب تابان(برجام) بکار گرفته شد!

حسن روحانی در هر محفل و بزمی! به دو دستاورد دولتش در 5 سال گذشته، (دروغ کنترل تورم و برجام)، افتخار نموده! لذا همانطور که کدخدا تحریمها را روی کاغذ برداشت! حسن روحانی هم تورم را بر روی کاغذ، تک رقمی حفظ کرد!

یکی از فاکتورهای سنجش تورم، قیمت مسکن است، در حالی که مسکن، از زمستان 96 تا بهار 97 با افزایش 30 تا 40درصدی قیمت روبرو بوده، چرا تورم در بخش مسکن همچنان زیر 9 درصد، پائیز 96 است؟! "به مردم دروغ نگوئیم"!

وقتی مردم می بینند؛ نقدینگی یک تریلیون و 445 میلیارد تومان، دلار بیش از 7هزار تومان ، سکه بیش از 2 میلیون تومان، مسکن با 40 درصد افزایش قیمت، افزایش قیمت کالاهای اساسی، آیا تورم تک رقمی، باور کردنی است؟! "به مردم دروغ نگوئیم"!

حسن روحانی 21 فروردین 96 گفت: «به مردم دروغ نگوییم!» و در افطاری با هنرمندان 9 خرداد 97 گفت: «قبول دارم که فشار در زندگی مردم همچنان وجود دارد، اما این فشار کاسته شده و مثل گذشته نیست.» با دلار 7 هزار تومانی فشارها کاسته شده؟! "به مردم دروغ نگوییم "!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ