سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش، احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 خرداد 15 , ساعت 12:46 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب دیروز در حرم حضرت روح الله از یک دروغ بزرگ ستون پنج دشمن رونمایی کرد و فرمودند: «عده ای در داخل در تبلیغات خود اینگونه وانمود می کنند که اگر ایران، شکل معیوبی از برجام را که درصدد تحمیل آن هستند، نپذیرد، جنگ خواهد شد، خیر این حرف دروغ است.»0

جریانی که در خصوص برجام شکست مفتضاحانه خورده، حاضر به پذیرش مسئولیت این ننگ نیست و لذا منافقانه، مأموریتی را به ستون پنجم دشمن واگذار نموده که اگر برجام اروپایی را نپذیریم، جنگ خواهد شد!

یک روز برای مخفی کردن شکست برجام، گفتند؛ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد! فردا برای دزدین رأی ملت گفتند؛ «این مردم، عزت کشور را می‌خواهند یا سایه شوم جنگ(حسن روحانی مورخ 9 اردیبهشت 1396 در یزد) «آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان آغاز شده و سایه شوم جنگ به کشور برگردد؟» (حسن روحانی در 3 اردیبهشت 96 در قزوین)

اگر قوه قضائیه بخاطر این دروغ بزرگ و اخلال در امنیت کشور، با گوینده آن برخورد می نمود، امروز شاهد جلولان ستون پنجم دشمن در رسانه های داخلی نبودیم! آن کسانی که دیروز رأی مردم را با طرح کذب سایه شوم جنگ، دزدیدند، امروز شرایط برای گفتن آن دروغها برایشان مهیا نیست و لذا این بار از طریق ستون پنجم دشمن، برای تحمیل برجام موشکی وارد میدان شده اند! آیا بازهم قوه قضائیه سکوت می کند؟! راستی مگر قرار رهبری با مسئولین و نیروهای خدوم وزارت اطلاعات، انقلابی عمل کردن آنان نبود، پس چرا میدان را برای جلوگیری از فریب ستون پنجم دشمن، ناامن نمی کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ