سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 مرداد 9 , ساعت 2:12 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در عیون أخبار الرضا(ع)ل از قول امام هشتم (ع) روایت شده: «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏» .  "کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود".

یکی از شگردهای جریان نفاق، طلبکاری است و حتی منافقین خلق، که بیش از 16 هزار نفر از مردم و مسئولین کشور را به شهادت رسانده‌ و در نوکری صدام پلید، در دفاع مقدس، دستشان تا مرفق بخون صدها رزمنده ایرانی آغشته است، طلبکار مردم بوده و بابت جنایت خود، طلب مزد می‌نمایند!

در زمانی که صدای رسوایی برجام، در دنیا پیچیده و حسن روحانی در شرایط سخت اقتصادی، برجام را آفتاب تابان و از سوی خدا نمی داند و جرأت روبرو شدن با مردم را ندارد، محمدجواد ظریف بابت برجام، این ننگین ترین معاهده تاریخی بعد از قرارداد ترکمنچای، طلبکارانه به ملت نهیب زده و می گوید: "چرا شکر برجام را بجای نیاوردید، تا به عذاب الهی دچار نشوید!"

کاش ملت و آن جوانانی که بدون تفکر، مقهور خبرهای کذب حسن روحانی، جواد ظریف و عراقچی شده و در شب توافق برجام به خیابانها آمدند، امروز یقه‌ی کلاهبرداران دولت اعتدال را گرفته و همانگونه که تعدادی دانشجویذ پاک سیرت، سرلشگر فیروزآبادی را با ذلت از ویلای بیت المال بیرون کردند، این‌بار جوانانی که توسط دولت زر و زور و تزویر، اغفال شده، یقه‌ی عراقچی و ظریف را گرفته و 750 سکه و مدالهای اهدایی برجام را از آنان می‌ستاندند، تا در شرایط سخت اقتصادی امروز، زبان شیادان کوتاه و ملت، به نام شکر نعمت برجام، مورد استهزاء قرار نمی‌گرفت.

 آری، رئیس جمهور سایق به شیادانی مثل بقایی و مشایی، به ناحق مدال و سکه اهدا کرد و قوه قضائیه تمام توان خود را برای برخورد و زندانی کردن آن دو بکار بست، لذا اگر بخشی از آن برخورد قهری قوه قضائیه با رئیس جمهور سابق، با رئیس جمهور فعلی می‌شد!، قطعا شاهد تخلف و تقلب گسترده دولت حسن روحانی نبودیم و ملت به عدل و انصاف قوه قضائیه اعتماد می نمود، آیا چنین خواهد شد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ