سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان شما در کار فزاید آنچه نشاید ، و داناتان واپس افکند آن را که کنون باید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 7:56 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از نمایندگان مجلس (علی مطهری) با داشتن مرام و مسلک خوارجی! در اوضاع نابسان اقتصادی، نظام اسلامی را مسئول بی ثباتی بازار اقتصادی معرفی و گفته است: «بخشی از حکومت از ابتدا مایل به اجرای برجام نبود ... وضعیت جاری کشور تقصیر دلواپسان و همه کسانی است که تلاش کردند برجام اجرا نشود.» علی مطهری، که مانند اسرائیل و شیطان بزرگ، مخالف قدرت موشکی کشور است! در ادامه می گوید: «مسئول وضعیت جاری کشور آنهایی هستند که با هوا کردن موشک، تلاش کردند برجام اجرا نشود.»غ

اعتقاد حقیر بر این است که سه جریان "ناکثین، قاسطین و مارقین" به خانه ملت، نفوذ کرده و برخی از آنان مأموریت ستون پنجم دشمن را در مجلس بعهده دارند و لذا وقتی علی مطهری هوا کردن موشک را در مسیر بر هم زدن برجام می داند، باید از او پرسید؛ در کجای برجام، ممنوعیت شلیک موشک مطرح شده که اصلاح طلبان آمریکایی، موشک را مزاحم اجراء برجام می‌دانند؟! اگر آزمایش موشکی کشور بر اساس برجام ممنوع شده، باید به ملت پاسخ دهند، بر اساس کدام مصوبه مجلس، دولت اعتدال، پای عدم آزمایش موشکی را امضاء و امنیت ملت و کشور را به مخاطره انداخته و امثال علی مطهری و علی لاریجانی خفه شده‌؟ و مجلس را به ناکجاآباد سوق دادند؟!

امروز ملت ایران مدعی نابکارانی هستند، که در مذاکرات هسته ای از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کرده و خواسته های شیطان بزرگ و اسرائیل را با پذیرش برجام، -این قرارداد ننگین تر از ترکمنچای- بر کشور تحمیل و آشفته بازار اقتصادی امروز را برای سرقت جیب مردم مستضعف، توسط دولت رقم زده و نمایندگانی مثل علی مطهری، یا لال‌ند! و یا با سخنان منافقانه، نظام اسلامی را مقصر وضع نابسامان اقتصادی امروز معرفی، تا "آتش فتنه‌ی، ناکثین، قاسطین و مارقین" را بر اساس استراتژی تابستان داغ سازمان سیا آمریکا، کلید بزنند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ