سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه شیفته بازی و دل باخته سرگرمی و طرب است، خردورزی نکرده است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 شهریور 2 , ساعت 1:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با نشستن ترامپ بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا، فرماندهی جنگ اقتصادی بر علیه کشورمان، بصورت علنی به وزارت خزانه داری آمریکا سپرده شد. اما در جبهه جنگ اقتصادی ایران، مسئولین تحصیل کرده در آمریکا، با داشتن گیرین کارت آن کشور! نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و از اعضاء باند نیاوران حسن روحانی و احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، بعنوان ستون پنجم دشمن، پازل جنگ اقتصادی آمریکا را بر علیه مردم و کشور تکمیل کردند! آنگونه که ولی‌اله سیف رئیس سابق بانک مرکزی در اعترافات خود بعد از برکناری گفت؛ افزایش دلار تا 8 هزار تومان با دستور نهاوندیان بوده است! حالا کار قوه قضائیه برای پیدا کردن پرتغال فروش، آسان است.

مقام معظم رهبری با تیزبینی دقیق، لانه فساد و فشار بر مردم را کشف و فرمودند:«در همین قضیه‌ی ارز و سکه ... مشکل، مربوط به نحوه‌ی مدیاریت و سیاست‌گذاری اجرایی است. وقتی ارز و سکه را به‌صورت غلط توزیع می‌کنند، این توزیع دو طرف دارد: یکی که آن را می‌گیرد و یکی که آن را می‌دهد. ما همه‌اش داریم دنبال آن کسی می‌گردیم که می‌گیرد، درحالی‌که تقصیر عمده متوجه کسی است که آن را داد؛ نمی‌گوییم خیانت، اما خطای بزرگی کرده است

در آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق، توپهای ضدهوایی مستقر در فرودگاهای کشور به دستور بنی صدر جمع آوری و هواپیماهای دشمن، به سهولت زیرساختهای کشورمان را منهدم کردند، ولذا امروز هم در جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا،ستون پنجم دشمن، درب خزانه کشور را باز و بیش از 60 تن طلا و 24 میلیارد دلار ارز خارجی را به حراج گذاشتند!

آیا دولت روحانی؛ همزمان با تهاجم سنگین جنگ اقتصادی آمریکا بر علیه کشورمان، بدنبال کودتای اقتصادی-سیاسی است؟! آقای حسین راغفر اقتصاددان کشورمان در این رابطه می گوید: « در تصمیماتی که رخ داده یک همسویی بسیار بالایی با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل قابل مشاهده است ...اصرار، بر راه‌اندازی بازار ثانویه ارز وجود دارد، این هم در راستای کودتای سیاسی و نه اقتصادی با هدف براندازی نظام سیاسی است

پس، رمز پیروزی در جنگ اقتصادی با آمریکا، شناسایی ستون پنجم دشمن در مسئولیتهای کلیدی اقتصادی است ولذا باید عوامل دشمن را در دادگاههای صحرایی ملی به دار مجازات کشید، تا پشت جبهه اقتصادی کشور امن گردد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ