سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 شهریور 5 , ساعت 1:44 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

الیاس حضرتی که از طریق لیست امید، وارد مجلس شورای اسلامی شده، امروز (4شهریور 97) همزمان با خروج از لیست امید، طوفانی سهمگینی را بر علیه غربگرایان لیبرال در درون دولت و مجلس براه انداخت. نطق انقلابی حضرتی، شباهت بسیاری با نطقهای انقلابی شهید آیت و شهید دیالمه در مجلس دهه اول انقلاب اسلامی داشت، بطوریکه از نطق طوفانی الیاس حضرتی، غربزده های لیبرال به وحشت افتاده ولذا او معتقد است که بحران اقتصادی موجود، توسط مسئولینه ارشد دولت رقم خورده نه کرباسیان.

الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: «وضع اقتصادی به گونه ای هست که حقش این بود، روحانی استیضاح شود، جهانگیری استیضاح شود، نهاوندیان استیضاح شود، سیف استیضاح شود، نوبخت استیضاح شود، نیلی استیضاح شود، ولی کسی که در مقابل مجلس پاسخگوست کرباسیان است...»

گویا الیاس حضرتی امروز صحیفه حضرت روح الله را در دست داشته که امام عاشقان، همه مصائب کشور را از ناحیه غرب و غربگرایان دانسته و لذا او در نطق طوفانیش می‌گوید: «تفکر ضد پیشرفت و سطحی و فلاکت بار غربزدگی، بیش از 100 سال است که جز خسارت هیچ آورده دیگری برای کشور نداشته است، اکنون در سال 40 انقلاب اسلامی بجای استیضاح چند نفر، بهتر است این گفتمان تهوع آور و ویرانگرانه غربگرایی را استیضاح کرد و به زباله دان تاریخ سپرد

ای کاش الیاس حضرتی از نمایندگانی، که خود را در رأس امور می دانند! سئوال می کرد؛ کدام یک از نمایندگان مجلس آماده ایجاد یک انقلاب بزرگ، بر علیه غربگرایان لیبرال نفوذی در دولت و مجلس هستند؟! و ای کاش، نمایندگان مجلس بار مسئولیت عزل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - اقتصاد و دارایی را بعهده نگرفته و در هنگام سئوال از رئیس جمهور(6شهریور97)، بر عزل جهانگیری ، نهاوندیان، نوبخت و وزراء ناکارآمد، تأکید می‌ورزیدند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ