سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دوستِ بخیل، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 شهریور 6 , ساعت 4:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برای اولین بار در عمر انقلاب اسلامی رئیس جمهور دولت دوازدهم، حسن روحانی به مجلس فراخوانده شد تا به 5 سئوال اساسی مردم از زبان نمایندگانشان پاسخ گوید، 5 سئوالی که در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 حاج حسن، قول رفع آنها را به مردم داده بود، لذا امروز (6شهریور97) در صحن علنی مجلس تلاش کرد7 تا با هزینه کردن از رهبری و پاسخهای سیاسی نمایندگان مجلس را بفریبد!

باید گفت؛ بخش قابل وجهی از نمایندگان مجلس که به آنها وکیل الدوله می‌گفتند، امروز از ترس موکلان خود، جرأت فشار دادن دکمه مثبت، به معنی قانع شدن از پاسخهای رئیس جمهور را نداشتند، هر چند که آنها از رأی علنی فرار نمودند!، اما نتیجه آراء آنان، خبر از این می‌دهد، که دولت حسن روحانی به آخر خط رسیده است.

امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در خصوص 4 سئوال از 5 سئوال خود، به رئیس جمهور نمره منفی دادند، یعنی اینکه دولت در رابطه با کنترل قاچاق(138 رای مخالف)، نرج بیکاری،(190 رأی مخالف) رکود اقتصادی(150 رأی مخالف) و افزایش نرخ ارز(196 رأی مخالف)، پاسخ صادقانه به نمایندگان مردم نداد! و لذا بعد از اقدام مجلس، دولت باید اسناد عملکرد خود را در رابطه با 4 سئوالی که نمایندگان مجلس از پاسخهای حسن روحانی قانع نشده، برای صدور حکم قضایی مبنی بر برائت یا محکومیت، به قوه قضائیه‌ی ارسال نماید.

رهبر معظم انقلاب، بر اساس نامه رئیس قوه قضائیه،اذن برخورد قاطع و سریع را صادر نموده، ولذا مردم، صبورانه منتظر آراء قوه قضائیه در رابطه با کسانی که ارز و سکه کشور را به تارج داده، می‌مانند، هر چند که برخی اعتقاد دارند که پرونده تخلفات دولت اعتدال، در قفسه های بایگانی قوه قضائیه تا پایان دولت دوازدهم حسن روحانی، مثل قرارداد کرسنت، خاک خواهد خورد، پس توپ در زمین قوه قضائیه است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ