سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه ات تو را به راه راست هدایت می کند . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 شهریور 7 , ساعت 9:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از آنکه بر مقوایی در فیضه قم، با بی درایتی نوشتند؛ "ای انکه مذاکره شعارت / استخر فرح در انتظارت" حملاتی از سوی "جریان زر و زور و تزویر" بر علیه طلاب انقلابی و سخنران آن گردهمایی آغاز و با ادعای کذب گفتند، که رئیس جمهور با این مقوا تهدید به قتل شده! و لذا هر کس از ظن خود، اقدامی را شروع کرد.

غلامعلی رجایی از گماشته های مرحوم هاشمی رفسنجانی برای ماست‌مالیزاسیون مردن آن مرحوم در استخر فرح، از قول دکتر غلامرضا جوادی، اجرا کننده طرح در صفحه تلگرامی خود نوشت: اصلا استخری در مجموعه سعدآباد برای فرح ساخته نشده، که آقای رفسنجانی در آن غرق شود، بلکه آقای رفسنجانی از استخر ریاست جمهوری استفاده می‌کرده، که با حضور احمدی نژاد، دیگر امکان استفاده از آن استخر برایش مهیا نبوده و لذا در مجموعه کاخ سعدآباد، استخری برای مرحوم ساخته شد!

حقیر فکر می کنم، هر کس بخواهد مردن مرحوم رفسنجانی، در استخر فرح را تکذیب یا ماست مالی نماید، قطعا به نفع آن مرحوم مغروق نخواهد بود، زیرا ساخت استخر خصوصی برای مرحوم رفسنجانی، در مجموعه کاخهای سعدآباد، آنهم در وضعیت بد اقتصادی کشور و مردم، یک جنایت در حق ملت و روحانیت ساده زیست است و لذا اگر برای این خیانت و جنایت، مردم شعار دهند؛ "رضا شاه، روحت شاد" حق دارند. پس پادوهای آن مرحوم بیش از این گنداب غرق شدن مرحوم هاشمی رفسنجانی در استخر فرح را باز نکنند، زیرا بوی تعفن این دغلکاری و فسادها، روح و جان، مردم مستضعف کشورم را می آزارد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ