سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 شهریور 22 , ساعت 4:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: «در چند ماه اخیر سه یا چهار بار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار کرده تا ایران را به محدود کردن نفوذ خود در منطقه ترغیب کند

2-جان کری بعد از برجام گفت: «برای نوه‌هایتان بگوئید که چگونه در یک اتاق، ظریف را تسلیم کردم.»

3-جان کری قبل از تحویل وزارت خارجه به دولت ترامپ نوشت: «ما باید اعمال فشار را بر ایران حفظ کنیم تا بتوانیم برنامه موشکی ایران را عقب بنشانیما

 جان کری چه مسئولیتی دارد که با وزیر خارجه ایران مذاکره می‌نماید؟! این را باید نمایندگان مجلس و نهادی امنیتی پاسخ دهند!، زیرا مذاکره ظریف با وزیر خارجه سابق آمریکا، این پیام را برای ترامپ ارسال می کند، که لیبرالهای نفوذی در دولت اعتدال، همچنان به کدخدایی آمریکا اعتماد دارند! و گرنه هیچ فرد عاقلی با پول ملتش، کشور به کشور بدنبال مذاکره با فردی که در مسئولیت نیست و او را قبلا در یک اتاق تسلیم خود کرده! نمی رود، مگر اینکه احمق یا خائن باشد!

باید پرسید؛ آیا جواد ظریف، از افشاء محرمانه‌های آن اتاق با جان کری وحشت دارد؟! حال که مجلس در رأس امور نیست! دستگاهای امنیتی جلوی یاغی گری دیپلماسی برخلاف مصالح کشور را بگیرند؟! و گرنه دولت اعتدال، بهشت جاسوسان نام خواهد گرفت!

آری؛ در سالهای 91 و 92 سلطان قابوس پادشاه عمان، واسطه مذاکره ایران با آمریکا شد، اما امروز، جان کری وزیر خارجه سابق آمریکا این مأموریت را بعهده گرفته! تا اهدافی را که در برجام و آن اتاق تسلیم!، بدست نیاورده، در این مذاکرات محرمانه، کسب و زمینه ریاست جمهوری خود را بعد از ترامپ، با امتیازهای محرمانه و خائنانه‌ی دولت غربگرا و لیبرال ایران، تضمین نماید! این یعنی دور اندیشی لیبرالهای خیانتکار! علی برکت الله.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ