سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پیشوا و پرهیزگاران، سروراند و همنشینی آنها، مایه فزونی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 آذر 8 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

متأسفانه مذاکرات پسا برجامی ایران همچنان در دست تیم مغلوب، مفلوک و فریب خورده و یحتمل خیانت کاری است! که علی رغم ناامیدی از سه کشور اروپایی، در حال ماموریت خارج از کشور، برای به جیب زدن چندین هزار دلار و احیا مرده برجام هستند!

در حالی که حسن روحانی، ناامیدی دیپلماتهای فریب خورده خود را در مصاحبه‌های این روزهای‌شان می‌بیند، تعجب برانگیز است که چرا پیگیری امورت برجام همچنان در دست فریب خوردگان از دشمن است؟! و لذا وقتی که اعضاء اصلی تیم مذاکره کننده ایرانی، فریب خوردن از دشمن و عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی را پذیرفته‌اند، ادامه پیگیری موضوع برجام، توسط تیم خیانت و نکبت، تداوم خیانت حسن روحانی به ملت و کشور محسوب می‌گردد.

افراد کم تقوا و لیبرال، وقتی خیانت و خرابکاری می‌کنند، آنگاه برای مخفی نگه داشتن خیانت خود، به فرافکنی و دروغ متوسل می‌شوند و اگر کذب بودن اعاهاشان ثابت شود، برای اثبات دروغ قبلی، به دروغهای دیگری روی می‌آورند! ولذا حکایت اعضاء اصلی تیم مذاکره کننده ایرانی، اینگونه است! زیرا آنان در دفاع از برجام، به سوگندهای متعدد در مجلس و رسانه‌ها متوسل شده‌ و همچنان در کنار پیکر بی جان برجام، سینه چاک می‌کنند! در حالی که سایر تیم‌های مذاکره کننده کشورهای عضو 5+1 به ریش فریب خوردگان دروغگوی ترسو، می‌خندند!

حیات سیاسی اصلاح طلبان، فتنه گران، اعتدالیون و براندازن و حتی دشمنان خارجی نظام اسلامی به ماندگاری برجام، گره خورده و قطعا حسن روحانی توانایی تغییر اعضاء تیم مذاکره کننده را به نفع مردم و کشور ندارد! و لذا حسن روحانی، چرخهای سانتریفیوژها و اقتصاد ملت و کشور را برای چرخیدن تیم مذاکره کننده نکبت، فریب و خیانت از کار انداخت!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ