سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حقّ سرپرست علمی تو آن است که وی رابزرگ بشماری و مجلسش را محترم بشماری و به او نیک گوش کنی [امام سجّاد علیه السلام]
 
جمعه 97 دی 21 , ساعت 9:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها خبر تکذیب و تأئید استعفاء ظریف در محافل مختلف مطرح، ولی از خود وزیر خارجه خبری نیست، چرا؟ آیا اعتدالگرایان غربزده به بن بست رسیده‌ و به خیانت خود در برجام و اعتماد به آمریکا و اروپا واقف شده‌اند؟!

اندیشه حسن روحانی و جواد ظریف، تکنوکرات و اعتدالی استن ولذا از سال 92، در اقداماتی ذلیلانه و منافقانه، از خطوط قرمز انقلاب اسلامی عبور کرده و مصلحت را بجای حقیقت، عقلانیت را بجای تعهد، منفعت را بجای ارزش، توسعه را بجای عدالت، تنش زدایی را بجای استکبار ستیزی، نظام اسلامی را بجای انقلاب اسلامی نشاندند، تا غرب و کدخدا را راضی نمایند!

اما چرا برجام موجب گشایش اقتصادی نشد و ظریف باید استعفا دهد؟! اعتقاد آمریکا و صهیونیسم بر این بود، که خلع سلاح موشکی ایران، حذف قدرت منطقه‌ای ایران و رها کردن جریان مقاومت لبنان و غزه، در توان مرحوم هاشمی رفسنجانی است، نه حسن روحانی!

با فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 95 امکان تصویب و اجراء برجامهای 2 و 3 و 4 برای حسن روحانی فراهم نگردید و کدخدا (آمریکای) عصبانی و از برجام خارج و تحریمها را مجددا با شدت بیشتری اعمال کرد و در ادامه، سه کشور اروپایی با اجراء بازی موش و گربه 8 ماهه، روحانی و ظریف را به استهزاء گرفتند! و با این وجود، یگانه راه پیش روی ظریف و سایر اعتدالگرایان غربزده، ندامت، استعفاء و شرم‌ساری است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ