سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم زخم راست است و افسون راست ، و جادوگرى حق است و فال نیک درست و فال بد نه راست ، و بیمارى از یکى به دیگرى نرسد و بوى خوش بیمارى را بهبود دهد ، و عسل درمان بود . و سوارى و نگریستن به سبزه درمان بیمارى . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 بهمن 30 , ساعت 11:39 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

1-سخنگوی قوه قضاییه گفت:

«کیفرخواست پرونده حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) صادر و به دادگاه رفته ... به زودی هم اولین جلسه آن یعنی در اسفندماه برگزار می‌شود.»

برادرش حسن، پارسال گفت، اگه برادرمو دستگیر کنید، جنگ به پا می‌کنم!

چرا قوه قضائیه به فکر تعطیلات عید رئیس جمهور به کیش نیست؟! حسن می‌گه برای حل مشکلات مردم روزی 13 ساعت کار می‌کنم و دیگه نمی‌تونم!ا

البته حسن، خیلی هنر داره! در سخترین شرایط که چرخ اقتصاد ملت و کشور را از کار انداخته، اما چرخ رانتخواران فامیل و دوستان را بخوبی فعال نگه داشته! مثلا از یک طرف اجازه قاچاق گوسفند ایرانی را داده، از آن طرف مرز با هواپیما و تریلی بصورت قانونی گوسفند وارد می‌کند! واقعا حسن نابغه است! یه وقت ندوزدنش! اگر انگلیس قبلا ندزدیده باشدش!

2-آب در لانه مورچگان!

جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت:

«ما باید حامی و پشتیبان بخش خصوصی باشیم، البته منظور از این بخش، بخش خصوصی سالم، قانونمند و براساس چارچوب قوانین عمل می‌کند. با بخش خصوصی هیچ سرّ و سری ندارم.»

بعد از اعلان قوه قضائیه در باره محاکمه حسین فریدون در اسفند ماه، اسحاق هم محاکمه بردار متخلف و متقلبش، مهدی را جدی دید و وارد میدان شد!

یه وقت، دالتونها اعلان جنگ با ملت اعلان نکنند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ