سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در آغاز سرما خود را از آن بپایید و در پایانش بدان روى نمایید که سرما با تن‏ها آن مى‏کند که با درختان . آغازش مى‏سوزاند و پایانش برگ مى‏رویاند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 فروردین 11 , ساعت 11:15 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پاسخ را از قرآن بشنویم:

خداوند در بخشی از آیات 1و 2 سوره طلاق می‌فرماید: «وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَل لَّهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لَا یَحْتَسِبُ»

ترجمه: و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد.ا

حال اگر مردم تقوی پیشه نکردند، وعده خدا دشواری در معیشت مردم است که در آیه 124 سوره طه می فرمایند: «وَ مَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِکْری فَإِنَّ لَهُ مَعیشَةً ضَنْکاً وَ نَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیامَةِ أَعْمی»‏

ترجمه: و هر کس از یاد من روى برتابد، قطعاً زندگى تنگ و دشوارى خواهد داشت، و روز قیامت او را نابینا محشور مى کنیم.

شیادهای سیاسی لیبرال و فتنه‌گر، با استفاده از فراموشی ذکر خدا در جامعه و ماشین رأی‌ساز تلگرام، بر جهل ملت سوار شده و به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام اسلامی در قوای اجراییه و مقننه نفوذ کردند!

تنها راه برون رفت از شرایط سخت اقتصادی، اعتماد و اعتقاد راسخ مردم به خداوند متعال است که سردار شهید حاج حسین خرازی می‌گوید: "هر چه می کشیم و هر چه بر سرمان می آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد."

رنج و سختی زلزله‌ها، سیل ویرانگر، توطئه‌های دولت و مجلس بر ضد اقتصاد مردم و کشور، غایب بودن دولت در حوادث غیرمترقبه در کنار ملت و بی خیالی نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد منافقانه دولت و شخص رئیس جمهور بر ضد انقلاب اسلامی و مردم، اولا دوری از خداوند، ثانیا رأی به لیبرالها است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ