سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 فروردین 12 , ساعت 2:49 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا مردم از عملکرد و اقدامات جریان لیبرالیسم اشرافی نفوذی در قدرت، راضی‌اند؟

در پاسخ به سئوال فوق باید گفت؛ لیبرالیسم منافق نفوذی در قدرت، در شرایط خاص و حساس در کنار مردم نیست، زیرا در 5 گذشته، تمام هم و غم جریان لیبرال نفوذی در دولت و مجلس، اجراء دستورات غرب، از برجام گرفته تا اجراء مخفیانه سند 2030 ، FATF و تصویب CFT و معاهده پاریس بوده است!

حراج چندین میلیارد دلار از سرمایه ملت، فروش 60 تن سکه، کاهش شدید ارزش پول ملی، غارت کردن سفره ملت از سوی دولت، زلزله سرپل ذهاب وسیل ویرانگر آق‌قلا، همگی خبر از آن داده، که لیبرالیسم اشرافی، هیچگاه تفریح خود در قشم را بخاطر سیل ویرانگر تعطیل نکرده و حتی بی شرمانه به نیروهای بسیجی و سپاهی در کنار مردم، حمله می کند!

با توجه به مردودی جریان لیبرالیسم نفوذی در قدرت؛ آیا مردم ایران بعد از تحمل مشکلات سخت اقتصادی، حراج دین و استقلال کشور در اجراء برجام و سند 2030 و عدم توجه به حل مشکلات گریبانگیر مردم در زلزله سرپل ذهاب و سیل آق‌قلا، از رأی به جریان لیبرالیسم منافق نفوذی در قدرت، عبرت گرفته‌اند یا خیر؟ آیا مردم به بلوغ عقلی لازم رسیده اند یا خیر؟

تنها راه نجات انقلاب و کشور از حلقه جریان لیبرالیسم نفوذی در قدرت، بلوغ عقلی سیاسی و انقلابی مردم ایران است و گر نه این جریان، همچنان استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و ملت را معطل نگاه اربابان خود در آمریکا و اروپا نگه خواهد داشت!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ