سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت، زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 98 تیر 7 , ساعت 2:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که مسئولین دولت اعتدال در 6 سال گذشته رویه ذلت بار سکوت، سکون و عقب نشینی را در مقابل بدعهدی، تحریم و تهدید کشورهای غربی را برگزیده بودند، اما بعد از اعلان صریح گزینه مقاومت از سوی رهبری و انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط موشک زمین به هوای سوم خرداد، رویکرد لکنت1 زبان مسئولین دولت اعتدال، درمان و سخنانی از جنس انقلابی و مقاومت بر زبان جاری می‌کنند!

 در این رابطه موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن تأکید بر اجرای برجام، نه یک کلمه کم، نه یک کلمه بیشتر گفت: «امیدواریم اعضای باقیمانده در برجام به رغم شعارهایی که دادند و بیانیه‌های خوبی که صادر کردند، این دفعه گام عملی و مثمرثمری را بردارند که ایران را به عمل به تعهداتش قانع کند.»

اگر حسن روحانی مغرورِ اشرافیِ لیبرالِ غربزده، یک بار دیگر سخنان مورخ 5 اردیبهشت 96 خود در اردبیل را بخواند، قطعا به ریش بزک کرده گوینده می‌خندد، آنجا گه گفت: «کاسبان تحریم، ناراحت‌ هستید؟ شما می‌خواهید با دنیا مذاکره کنید؟ شما بلد هستید با دنیا مذاکره کنید؟ شما زبان دنیا را می‌فهمید؟»

آری وقتی موشک‌های پرقدرت نظام اسلامی در روی میز مذاکره با کشورهای غربی قرار گیرند، آنگاه افسران دیپلماسی کشور و رئیس جمهور و معاون اولش، لکنت زبانشان به سخنان انقلابی تغییر و اروپا و آمریکا هم، مجبور به عقب نشینی می‌شوند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ