سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 98 تیر 13 , ساعت 8:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سید محمود علوی وزیر اطلاعات گفت: «اگر مقام معظم رهبری این اجازه را صادر کند، مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد.»

وزیر اطلاعات سابق از توطئه پیچیده و هماهنگ استکبار و جریان برانداز و لیبرال، برای ایجاد فتنه 98 سخن می گوید، اما وزیر اطلاعات، در توهم مذاکره با آمریکا به سر می‌برد.

وزیر اطلاعات سابق، می‌گوید: 20درصد مشکلات اقتصادی بخاطر تحریمهای دشمنان است، اما بخاطر ناتوانی وزیر اطلاعات، سرمایه‌داران زالو صفتِ ضدانقلاب، مردم را در سختی و گرانی معیشت نگه داشته‌اند!  

وظیفه وزیر اطلاعات در جنگ پیچیده اقتصادی دشمن، سخنرانی در یادواره شهداء نیست، زیرا وقتی تیم جاسوسی آمریکا با هدایت جیسون رضائیان و همکاری ویژه خواهرزاده رئیس جمهور، تا عمق استراتژیک دولت حسن روحانی نفوذ می‌کند، مردم می پرسند؛ چرا وزیر اطلاعات، یک فرد امنیتی انقلابی نیست؟!

وظیفه وزیر اطلاعات نسخه پیچی برای مذاکره با آمریکا بر خلاف نظر رهبری نیست، بلکه او باید بخاطر نفوذ هدایت شده سرویس جاسوسی انگلیس MI6 در وزارت نفت و دستگیری یک زن با 16 مدیر ارشد آن وزارتخانه و پیدا شدن دستگاه کارتخوان در دفتر وزیر نفت، پاسخگو باشد.

وزیر اطلاعات به مردم پاسخ دهد، که بیژن زنگنه وزیر نفت، با چه ابزاری چشم، گوش و دهان اکثریت نمایندگان مجلس را به روی تخلفات گسترده مالی و ضدامنیتی خود بسته است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ