سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرتمند هرگز زنا نکند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 93 آبان 9 , ساعت 9:41 عصر

بنام خدا و برای خدا

این روزها مرتبا از سوی رئیس جمهور و معاون اولش در هر کوی برزنی که سخنرانی می نمایند، با اطمینان از توافق هسته ای سخن می گویند و نوید بهبود وضعیت اقتصادی کشور را می دهند، که سئوالات مختلفی در این راستا مطرح است. 1-آیا به سخنان دکتر روحانی و معاون اول رئیس جمهو می شود اعتماد کرد؟ 2-آیا بازی بُرد – بُرد رئیس جمهور محقق می گردد و با لغو تحریم و یا تعلیق، مشکلات اقتصادی کشور و مردم حل شدنی است؟ 3-آیا خطوط قرمز نظام اسلامی در توافقنامه هسته ای رعایت گردیده است؟ 4-آیا لغو و یا تعلیق تحریمها می تواند اثری مثبت در زندگی مردم داشته باشد؟ 5-اگر توافقنامه هسته ای امضاء شود و خطوط قرمز نظام اسلامی رعایت نشده باشد، دولت چه پاسخی به رهبری عزیز انقلاب و افکار عمومی مردم خواهد داشت؟ 6-........

ظریف

در پاسخ سئوالات فوق، گفتنی های فراوانی وجود دارد، لکن در این وجیزه باید به اختصار نوشت، تا از حوصله کاربران عزیزی که مرتباً منت می گذارند و وبلاگ حقیر را مورد بازدید و لطف خود قرار می دهند، خارج نشود.

پس از اجراء مرحله مقدماتی توافقنامه هسته ای که منجر به پلمپ و تعطیل شدن اکثر مراکز و تأسیسات هسته ایمان گردید، هیئتهای مختلف تجاری برخی از کشورهای اروپایی، بخصوص صنایع خودروسازی فرانسه به کشورمان سفر کردند و دولت هم با تبلیغات فراوان رفع تحریم بخش خودرو را اعلام نمودند.

بررسی اجمالی افزایش تولید خودرو، به ما ثابت می کند که رفع تحریم خودرو، نه تنها اثر مثبت در زندگی مردم و خریداران خودرو نداشته، بلعکس قیمت خودرو افزایش پیدا کرده و پول بیشتری از جیب مصرف کننده خارج نموده است و این رفع تحریم، هیچ تأثیری در جهت بالا بردن کیفیت و ایمنی خودرو نداشته است!!!!!

دولت تبلیغات گسترده ای در خصوص لغو تحریم هواپیمایی داشته است. در این حوزه سئوال این است! افزایش قیمت بلیط هواپیما برای چیست؟ آمریکا اجازه ارسال کدام قطعات مهم هواپیما را به ایران داد؟ چرا دولت به عنوان نوکر مردم پاسخ نمی دهد که لیست ارسالی قطعات هواپیما از آمریکا به ایران، صرفا هواپیماهایی را مد نظر قرار داده، که سالها از ناوگان هوائی ما خارج شده و تعمیر آنها صرفه اقتصادی ندارد؟!!!!

هسته

آنچه از محتوای مذاکرات با 5+1 (آمریکا) شنیده شده و بعضی از نمایندگان مجلس هم بر روی آن صحه گذاشته اند، این است که مذاکره کنندگان و آمر به آنها، که مسئولیت مذاکرات را کاملاً پذیرفته، از خطوط قرمز نظام اسلامی عبور کرده اند و عملاً نتیجه بازی بُرد – بُرد به بازی بُرد برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و متقابلا باخت برای ایران تغییر نموده است، زیرا لغو تحریمها به تعلیق تحریمها مبدل گردیده و مقرر شده، قریب ده سال مراکز هسته ای مهم ایران، که حاصل تلاش و ایثارگری شهداء گرانقدر و مهندسان متعهد هسته ای کشورمان بوده، تعطیل و غیر قابل استفاده گردد و به قول رئیس جمهور، " ما در چهارچوب ان پی تی و تحت نظارت و حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت می‌کنیم. "!!!!!

حال باید به این سئوال مهم پاسخ داد، که تدبیر دولت، برای پاسخگویی به رهبر فرزانه انقلاب و اقناع افکار عمومی، در این بازی بُرد برای آمریکا و باخت برای ایران! چیست؟! باید گفت، دولت یک تجربه گرانبهاء در  برگزاری جشن و پایکوبی برای باخت تیم ملی فوتبال کشورمان در بازیهای جام جهانی را دارد. لذا اگر دولت، همان طور که برای باخت تیم ملی فوتبال، جوانان را به کف خیابان کشاند،  مجدداً با پروپاگاندا سازی تبلیغاتی بتواند جوانان و دانشجویان را جهت باخت بزرگ هسته ای به میدان بیاورد و جشن و پایکوبی تشکیل دهند و با این حربه که در اصطلاح سیاسی نوعی فشار از پائین تلقی می شود، با دروغ و افراطی گری بتوانند، همگان را به سکوت وادار نمایند! آیا دولت تدبیر در این توطئه خود موفق خواهد شد؟!

آیا دولت با معرفی یکی از فتنه گران بعنوان گزینه فرعی خود جهت تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدنبال التهاب آفرینی و آماده نگه داشتن جوّ دانشگاه جهت حمایت از باخت بزرگ -که به دروغ بازی بُرد – بُرد مطرح نموده اند،- نمی باشد؟!

کاربران عزیز، عملکرد دولت تدبیر و امید، در مسئله هسته ای را با استراتژی مقام معظم رهبری امام خامنه ای مقایسه و سپس خود قضاوت فرمائید. آنجا که تأکید داشتند و فرمودند: «در بحث هسته ای خطوط قرمز باید رعایت شود و از حقوق ملت، حتی یک قدم عقب نشینی نشود ... عده ای، "نرمش قهرمانانه" را دست کشیدن از اصول و آرمان های نظام اسلامی تعبیر کردند و برخی دشمنان نیز برهمین اساس، مدعی عقب نشینی نظام اسلامی از اصول شدند درحالی‌که این برداشت ها، خلاف واقع و بدفهمی است ... نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه و استفاده از شیوه های متنوع برای دستیابی به اهداف و آرمانهای گوناگون نظام اسلامی است.»

 

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ