سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا بر عهده شما واجبهایى نهاده ، آن را ضایع مکنید و حدودى برایتان نهاده از آن مگذرید و از چیزهایى تان بازداشته حرمت آن را مشکنید و چیزهایى را براى شما نگفته و آن را از روى فراموشى وانگذارده ، پس خود را در باره آن به رنج میفکنید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 99 فروردین 6 , ساعت 3:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز وقتی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید در سال 99 اشاره داشتند، قوت در فضای مجازی را ضروری دانسته و فرمودند: "فضای مجازی امروز بر زندگی همه مردم دنیا حاکم است و قوت در این زمینه حیاتی است."

اولین مشکل در اجراء منویات رهبر معظم انقلاب، سیطره شیطانی مدیران ضدانقلاب غربزده در رأس فضای مجازی ایران است! ولذا نمایندگان مجلس یازدهم، باید مجموعه حیاتی فضای مجازی کشور را از سیطره مدیران شبه فراماسونری داخلی خارج نمایند.

 عملکرد مدیران فضای مجازی کشور، شبیه جریان فاسد فراماسونری در عصر قاجار و پهلوی است!

لژهای فراماسونری غرب، در زمان پادشاهان قاجار و پهلوی، بیش از 95 درصد تحصیل کردگان ایرانی را به عضویت خود درمی آوردند، ولذا ماموریت آنها پس از بازگشت به کشور این بود، که چهره ایران را سیاه، عقب افتاده و وحشی، و چهره غرب را زیبا، پیشرفته و متمدن نشان دهند!

شعار فراماسونهای ایرانی این بود، که "از نوک پا تا فرق سر باید غربی شد". می‌گفتند: "ما نباید از پیش خود اختراعی داشته باشیم" ولذا امروز مدیران نفوذی و ضدانقلاب فضای مجازی ایران، مأموریت سه گانه ذیل بر عهده دارند:

1-جلوگیری از تکمیل و راه اندازی فضای مجازی داخلی کشور!

2-سیاه و زشت نشان دادن چهره نظام اسلامی!

3-بزک و زیبا نشان دادن چهره غرب!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ