سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که اندازه خود را بشناسد و در نادانی آدمی همین بس که اندازه خود را نشناسد [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 99 اردیبهشت 3 , ساعت 11:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با ورود ویروس کرونا به ایران، جریان لیبرالیسم جهانی و عمله‌های داخلی آن، اقدام هماهنگی را برای مبارزه با دین و ارزشهای الهی آغاز و شهر قم و طلاب را منشأ ویروس کرونا معرفی کردند، اما با گذشت زمان و ابتلا مردم جهان به ویروس کرونا، استراتژی دشمنان داخلی و خارجی شکست خورد.

آیا با شکست توطئه کرونایی لیبرالیسم، توطئه بر عیله دین و ارزشهای الهی تمام شده؟ 1قطعا جواب منفی است، زیرا لیبرالیسم خارجی و داخلی، از عمق استراتژیک مراجع دینی، مساجد، زیارتگاهها و هیئتها وحشت دارد و لذا در تلاش است تا در دوران ویروس کرونا، این عمق استراتژیک را منفعل و مردم را به سمت شبکه‌های فضای مجازی دشمن، هدایت ‌نماید!

امروز حسن روحانی بر اساس آموزه‌های مکتب لیبرالیسم، دستور به عبادت فردی در ماه رمضان داد و گفت: «امسال شرایط خاصی داریم، همه مسلمانان تقریبا دارای این شرایط هستند، عبادت‌ها دیگر جمعی نیست و فردی می‌شود.»

تنها امروز شاهد حمله لیبرالیسم بر علیه مسجد و منبر، با بهانه رعایت اصول بهداشتی نیستیم، بلکه رئیس جمهور ایران، در اردیبهشت سال 93 به مسجد و منبر حمله کرد و گفت: «دوران رساندن پیام از طریق بلندگوهای یک‌طرفه، منبرهای یک‌طرفه، تریبون‌های یک‌طرفه و سنتی به سرآمده است

پس، تعطیلی منابر و مساجد در صلاحیت روحانی نیست، زیرا اسلام حسن روحانی، اسلام رحمانی، اسلام اعتدال و در یک کلمه اسلام آمریکایی است!

حسن روحانی خرداد سال 93 گفت: «دین را نباید دست دولت بدهیم. »

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ