سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به یکى از کسانى که بدو سخنى گفته بود و از مقدار وى بزرگتر مى‏نمود فرمود : ] پر نیاورده پریدى و در خردسالى بانگ در کشیدى . [ و شکیر ، نخست پرهاست که بر پرنده روید ، پیش از آنکه نیرومند و استوار شود ، و سقب شتر خردسال است و شتر بانگ بر نیاورد مگر آنگاه که فحل گردد . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 99 مرداد 30 , ساعت 12:37 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان وزیر ناکارآمد وزارت اطلاعات در برنامه تلویزیونی تیتر امشب، با اما و اگرهای فراوانی روبرو بود! که به بخش‌هایی از آن می‌پردازم.

اولا گفت: «اگر حمایت های رهبری نبود این دولت چندین بار زمین زده شده بود!»

باید به ایشان یادآور شد؛ مردم ایران امروز خواهان زمین خوردن دولت روحانی هستند، زیرا او با عوام فریبی، اقتصاد کشور و مردم ایران را به زمین زد! هنور وعده‌ها و آهنگ سخنان کذب روحانی در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 را مردم را می‌آزارد!

 ثانیا وزیر اطلاعات گفت: "در دوره ایشان برای مردم، رسانه‌ها، احزاب، دانشجویان، طلاب، اقوام، فرق و دراویش مزاحمت ایجاد نکرده است!"

هنوز آثار خون نیروهای بسیجی و انتظامی که بدست دراویش اوباش، در خیابان پاسداران به زمین ریخته شد وجود دارد، اما علوی از دراویش حمایت می‌کند!

علوی که اعتراف کرده، کار اطلاعاتی_امنیتی بلد نیست! بجای دفاع از سربازان گمنام امام زمان عجل الله در برخورد باجریانهای فاسد، برانداز، فتنه‌گر و ستون پنجم دشمن، در تحریفی از جنس اسلام رحمانی، عملکرد آنان را در سالهای قبل، مزاحمت قلمداد کرده است!

مظلومیت نیروهای خدوم وزارت اطلاعات آنجا است، که علوی بعنوان وزیر اطلاعات، عملکرد قانونی آنان را مزاحمت تلقی کند!

ثالثا بجای پرداختن به موضوعات وزارت اطلاعات، به ارائه گزارش سایر وزارتخانه‌ها پرداخته و در دفاع از دولت، با ادعایی بچه‌گانه می‌گوید؛ "کار را آن کرد که تمام کرد!"

عجیب است که علوی بعنوان یکی از عقلا ضد تفکر انقلابی امام در جنگ، که صلاحیتش برای نمایندگی مجلس تایید نشده! وزیر اطلاعات نظام اسلامی است!

مقام معظم رهبری در عید قربان فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد و کار‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ