سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 99 شهریور 1 , ساعت 6:17 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که ترامپ چماق مکانیسم ماشه را طبق مواد 36 و 37 برجام برای بازگشت تحریمهای سازمان ملل چکانده، اما سه کشور اروپایی، از چماق ترامپ حمایت نکرده و موذیانه کلاه هویچ اروپایی را با صدور بیانیه به حسن روحانی نشان دا‌ده‌اند! تا در برجام بماند!

در بیانیه اروپا، بعد از مخالفت با مکانیسم ماشه، از ایران خواسته‌اند: «که تمام اقدامات ناسازگار با تعهدات خود را به عقب برگردانده و بدون تأخیر به پایبندی کامل توافق برگردد.»

تروئیکای اروپا می‌دانند که ایران به بخشی از تعهدادت خود در برجام عمل نمی‌کند، اما چرا بر اساس مواد 36 و 37 برجام، حاضر به فعال کردن مکانیسم ماشه بر علیه ایران نیستند؟!

ترامپ زمانی از برجام خارج شد، که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از جناب روحانی قول گرفته بود، که از برجام خارج نشود و نشد! زیرا اهداف روحانی، ترامپ و اروپا بعد از برجام هسته‌ای، برجام موشکی و برجام منطقه‌ای است!

کشورهای اروپایی و آمریکا می‌دانند؛ در صورت فعال شدن مکانیسم ماشه، روحانی و باند نیویورکی‌ها قادر به حفظ برجام نیستند! ولذا اروپا با سه هدف راهبردی از مکانیسم ماشه ترامپ حمایت نکرد؛

اولا از شکست جریان تحریف، که شکست جریان تحریم است، جلوگیری کنند.

ثانیا؛ حسن روحانی را با هویچ اروپایی در برجام نگه دارند! و همچنان سرگرم بازی چرند اینستکس باشد!

ثالثا؛ بدون انجام تعهدات برجامی خود، از ایران طلبکار می‌شوند!

مقام معظم رهبری در عید قربان فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد ... ان‌شاءالله دولتی تازه‌نفس هم خواهد آمد و کار‌ها را با جدیت بیشتری پیگیری خواهد کرد.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ