سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 آذر 11 , ساعت 9:46 عصر

بنام خدا و برای خدا

آقای حسن روحانی رئیس جمهور در سفر به استان گلستان، در جمع مردم آن استان گفت: «وعده ای که ما در سال گذشته در 24 خرداد پای صندوق آرا به یکدیگر دادیم ، به وعده خود وفادار هستیم و وفادار خواهیم ماند ... آنچه من به شما وعده دادم، نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان بود، من پای وعده خود تا لحظه آخر و با همه توانم ایستاده ام.»

روحانی

آقای روحانی در سخنرانی احساسی خود به سه وعده اشاره نموده اند که تاکنون به خاطر حضور عناصر افراطی در اطراف خود به هیچکدام از تعهدات خود با مردم پایبند نبوده است! آیا اقتصاد کشور از رکود خارج گردیده؟ و مشکلات اقتصادی مردم حل شده؟ و یا از افزایش بی رویه قیمتها جلوگیری نموده است؟ و یا جلو واردات کالاهای غیر ضروری که امکان ساخت آن در داخل وجود دارد گرفته شده؟ و یا اشتغال جوانان جویای کار مرتفع گریده؟ و یا در اتمام پروژه های مسکن مهر موفق شده و یا ...؟ این سئوالهای اساسی و مشکلات واقعی جامعه و مردم است، که رئیس جمهور تاکنون توفیقی در جهت حل آنها نداشته است!!!!!

دومین وعده ای که رئیس جمهور توفیقی در راستای آن کسب ننموده، احیای اخلاق در جامعه است. هنوز مردم عزیزمان اهانتهای رئیس جمهور به منقدین هسته ای را فراموش نکرده اند! هنوز صدا و تصویر آقای روحانی که منتقدین عملکرد نامطلوب خود را که بی سواد خطاب نمودند در فضای جامعه و شبکه های مجازی وجود دارد! کلمه برو به جهنم! از لسان رئیس جمهور علیه منتقدین صادر گردیده است! مگر کسی که عامل به اخلاق نیست می تواند چنین تعهد سنگینی را بر دوش بگیرد و در بین آحاد مردم آن را با صدای بلند فریاد بزند؟!

روحانی

سومین تعهدی که رئیس جمهور در سخنرانی خود از آن دم زد، تعامل سازنده با جهان بود! اگر آقای روحانی چند مصداق از تعامل سازنده خود با دنیا را برای مردم گرگان که مشتاقانه آماده شنیدن واقعیت و حقیقت بودند، به زبان جاری می کردند، حقیر مجبور نبودم که به جناب روحانی یادآوری نمایم که پاسخ تعامل سازنده شما، در سفر اخیرتان به نیویورک و ملاقات با نخست وزیر انگلیس و اهانتهای ایشان به مردم ایران را چگونه توجیه می کنید؟! نتیجه تعامل آقای روحانی در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا، غیر از اهانت و تهدید ملت ایران، مگر چیز دیگری را به همراه داشته است؟! و یا در تعامل با آمریکا در مذاکرات هسته ای، علی رغم امتیازات فراوانی که به آمریکا جهت تأمین امنیت رژیم صهیونیستی داده اید، این تعامل چه مشکلاتی از کشور ما را مرتفع نموده است؟!

پس نتیجه این خواهد بود، که رئیس جمهور در هر سه حوزه اقتصادی، اخلاقی و تعاملی ناموفق بوده و در انجام تعهدات خود موفقیت نسبی هم نداشته است مگر اینکه خود گویند و خود باور کنند و خود آن را پرورش دهند!!!!!

گویند مولانا رکن الدین ابهری از مولانا غیاث الدین پرسید که: "یخ سلطانیه سردتر است یا یخ ابهر؟" مولانا غیاث الدین در جواب گفت:" این سئوال تو از هر دو سردتر است!"

والسلام    



لیست کل یادداشت های این وبلاگ