سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 99 شهریور 3 , ساعت 9:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در سخنان دوم شهریور 99، رهبر معظم انقلاب چند نکته و تذکر مهم در خصوص فضای مجازی وجود داشت که عبارتند: "1-فضای مجازی کشور بدون اختیار ما و از بیرون اداره می‌شود. 2- ما نمی‌توانیم مردم را بی‌پناه در فضای مجازی رها کنیم 3-از زمان‌بندی‌ها عقب‌ند و سیاست‌ها را اعمال نمی‌کنند."

خطاب معظم له به کدام دولت، رئیس جمهور و وزیر است؟! مرده‌اند یا زنده‌؟! خودی‌اند یا غیر خودی؟! انقلابی‌اند یا غیرانقلابی؟!

مگر اختیار فضای مجازی کشور در دست ضدانقلاب است که اداره آن را به دشمن سپرده؟! با چه جرأتی مقابل سیاستهای نظام اسلامی ایستاده و فضای مجازی کشور را عقب نگه داشته‌‌اند؟!

 یک حلقه 5 نفره، متشکل از حسن روحانی(تحصیل کرده انگلیس!) محمود واعظی، (تحصیل کرده آمریکا و عضو حلقه نیاوران!) محمدجواد آذری‌جهرمی (وزیر ارتباطات و عنصر مفلوک امنیتی) ابوالحسن فیروزآبادی (دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی اخراجی وزارت اطلاعات!) و نصرالله جهانگرد (دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی، عضو مؤثر فتنه 88 و حزب منحل شده مشارکت) مسئول اصلی مدیریت دشمن در فضای مجازی هستند!

جماعت نااهل و نامحرم لیبرال، با هدایت و مأموریت دشمن خارجی، فضای مجازی کشور را تبدیل به پل انباشت قدرت نامشروع و ثروت حرام خود کرده‌ و متقابلا نوجوان و جوان ایرانی را به مسلخ دشمن خارجی هدایت می‌کند!

رهبر معظم انقلاب 19 آبان 1395 در جمع مسؤولان جبهه فرهنگی انقلاب فرمودند: «فضای مجازی، حقیقتاً قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است. باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید.»

معمولا در ماه محرم و صفر زیارت عاشورا را روزانه می‌خوانیم، عمق استراتژیک زیارت عاشورا، دشمن شناسی است. ظاهرا در شناخت دشمن داخلی و خارجی غفلت کرده و مدیریت کشور را به نااهلان و نامحرمان لیبرال سپرده‌ایم!‌ که اگر درمان نشود، با مدیریت دقیق و هوشمند دشمن خارجی، به تطهیر دشمنان داخلی و خارجی می‌انجامد!

پس به هوش باشیم که خاکریز و سنگرهای اصلی فضای مجازی کشورمان، در تصرف دشمن داخلی و خارجی است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ