سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 99 شهریور 25 , ساعت 12:17 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ناف لیبرال، اصلاحات، اعتدال و سازندگی را با فساد بریده‌اند، زیرا بنیانگذار دولت سازندگی، اعتقاد داشت، اگر در یک پروژه چندین میلیاردی، 500 میلیون تومان هم دزدی شود، بلا اشکال است! و لذا مرحوم هاشمی رفسنجانی، پدر معنوی و بنیانگذار مفسدان اقتصادی، سیاسی و امنیتی است!

همزمان با دور دوم ریاست جمهوری حسن روحانی در سال 96، شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرها، بخصوص در مراکز استانها به تصرف جریان همسوی دولت درآمد.

 هنوز یک سال از آغاز فعالیت شورای دوره پنجم نگذشته بود، که دستگیری روزانه اعضاء شورای شهرها خبرساز شد، که همچنان ادامه دارد! گویا حرفه و تخصص اصلی جماعت لیبرال، اصلاحات، اعتدال و سازندگی، فساد است و فساد است و فساد!

در ضرب المثلی گفته‌اند؛ مشت نمونه خروار است! دیگر مردم به شنیدن فساد چندین خرواری احزاب اصلاحات، اعتدال و سازندگی در شورای شهرها عادت کرده و دولت حسن روحانی را بعنوان ابردزد سیاسی، امنیتی و اقتصادی تاریخ انقلاب می‌شناسند! لذا مسئول 80 درصد وضعیت بغرنج اقتصادی امروز کشور و مردم، فاسدان نفوذی دولت روحانی است!

پس در دولت روحانی عجیب نیست که در یک روز، پنجمین عضو شورای شهر رشت در شمال و رئیس شورای شهر بوشهر در جنوب کشور دستگر شوند! اما عجیب خواهد بود، که مجددا مردم به احزاب لیبرالِ اصلاح طلب، اعتدال و سازندگی رأی دهند!

«فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ»

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ