سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که تکبّر می ورزد، چیزی فرا نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 93 آذر 14 , ساعت 10:34 صبح

بنام خدا و برای خدا

آقای روحانی در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: « تیم دیپلماسی کشور تاکنون قدم های خوبی در مذاکرات برداشته و دشمن را به عقب رانده است و انشاء الله در این صحنه به پیروزی خواهیم رسید.»

آقای محمد جواد ظریف در همایش دیپلماسی هسته ای در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: « من ادعا می‌کنم که به دنبال این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است،  ... فضای امنیتی علیه ایران از هم پاشیده و ... در یک کلام، امروز ایران امن‌تر، پرنفوذ‌تر و آسیب‌ناپذیرتر از گذشته است.»

قبل از شروع این وجیزه لازم می دانم بازی تمدید مذاکرات را که آمریکا جایگزین بازی بُرد - بُرد آقای روحانی نموده، به ایشان و تیم هسته ای تبریک بگویم!!!!! 

ظریف

پس از اینکه دولت تدبیر و امید در دور دهم مذاکرات هسته ای در وین، علی رغم رجز خوانی های قبلی که گفته بودند، ما به هیچ عنوان در رابطه با تمدید توافقنامه فکر نمی کنیم، لیکن باز هم با دادن امتیازهای پنهانی به آمریکا، که از بیان آن خجل هستند!، با چمدانهای سوغاتی که با دلارهای مأموریتی خود خریداری کرده بودند و با تمدید 7 ماهه، با دست خالی و بدون هیچ امتیازی برای مردم کشورمان، بازگشتند، اما این بار با غُلو و صدای بلند، عقب راندن دشمن، امن‌تر و پرنفوذ‌تر و آسیب‌ناپذیرتر شدن ایران را ادعا می نمایند و آن را حاصل تلاش تیم مذاکره کننده می خوانند. امروز همه دنیا و حتی دشمنان ایران اعتراف می کنند که ما قدرتمند و پرنفوذ هستیم اما این قدرت و نفوذ هیچ ارتباطی با مذاکرات هسته ای نداشته و ندارد، البته باید اعتراف کرد، که در مقابل خنده ها ی بی ربط و بی معنای آقای ظریف در طول مذاکرات، پوزخندهای دشمنان بخصوص آمریکا و اسرائیل را همواره شاهد بوده ایم!!!!! آیا این پوزخندها، در ادبیات دولت تدبیر و اعتدال، عقب نشنی محسوب می شود؟!!!!!!

تعلیق

آقای روحانی گفته است، که تیم مذاکره کننده، دشمن را به عقب رانده، این ادعا از اساس و بنیاد کذب است، زیرا در یک سال گذشته نه تنها دشمنان عقب نرفته اند، بلکه بعضی از سنگرهای هسته ای ما را به تصرف خود در آورده اند. اگر به نیروگاه 40 مگاواتی اراک که 95 درصد آن در دولت سابق تکمیل شده بود، نظری بیفکنیم، آن را صد در صد تعطیل می بینیم، این نیروگاه استراتژیک قرار بود در سال 93 با سوخت طبیعی اورانیوم فعالیت خود را آغاز نماید، لکن با شروع بکار دولت روحانی و قبل از امضاء توافقنامه، دولت بی تدبیر بر اساس خواست آقای خاویر سولانا مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اجازه  ارسال 5 درصد تجهیزات باقیمانده نیروگاه را صادر ننمود و عملاً این نیروگاه از روز تحلیف روحانی تعطیل گردید، و غمگینانه باید گفت که امروز شاهدیم که این نیروگاه با دوربینهای پیشرفته از طریق ماهواره ها، تحت نظارت شدید چشمان نامحرم دشمنان این کشور است!!!!! آنگاه غُلو می کنند، که ما دشمن را به عقب راندیم!!!!!

دشمنان اصلی ایران، بر اساس توافقنامه موقت ژنو توانستند، حاصل تلاش شهیدان هسته ای را  پلمپ، اکسید، تعطیل و رقیق نمایند و در مدت یک سال گذشته، محرمانه ترین و سرّی ترین مراکز هسته ای ما را همه روزه به صورت حضوری و یا از طریق دوربینهای پیشرفته و آنلاین که در مراکز مهم هسته ای مان نصب شده، از هوا و زمین، به وسیله ماهوره های سازمانهای جاسوسی آمریکا و اسرائیل تحت نظارت خود درآورند! آنگاه رئیس جمهور کشورمان، با غُلو و ایجاد جنگ روانی، قصد دارند، افکار عمومی را بفریبند و مردم را، از امتیازهای اهدایی خود به دشمنان، غافل نمایند! زهی خیال باطل!!!!!

در این برهه زمانی که رئیس جمهور و تیم هسته ای، در بازی بُرد – بُرد موفق نبوده و نتوانستند در مقابل امتیازهای بی شمار خود، امتیاز لازم را به غیر از وعده های نسیه کسب نمایند، تلاش خود را دو چندان نموده، تا افکار عمومی مردم را با سخنان غُلوآمیز و احساسی مدیریت نمایند، لذا رسانه های دیداری و شنیداری  و بخصوص صدا و سیما رسالت دارند که در مقابل غُلاة هسته ای به روشنگری و بصیرت افزائی بپردازند و از ایجاد انحراف بزرگ در افکار عمومی جلوگیری نمایند.

صدا و سیما در فتنه سال 88 موفق شد، چهره نازیبای فتنه و فتنه گران را افشاء نماید و در این مقطع زمانی هم می تواند با باز کردن دایره مناظره منتقدین و موافقین توافقنامه هسته ای، از اقدامات جریان انحرافی غُلاة هسته ای جلوگیری و به رسالت انقلابی خود عمل نماید.  والسلام

پی نوشت: غُلات جمع غُلُو، یعنی زیاده روی در کاری، یا در وصف چیزی به حدی مبالغه کنند که محال به نظر آید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ