سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى او را بجایى نرساند نسب او وى را پیش نراند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 99 آبان 10 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در مهرماه 99 جواد ظریف پس از بازگشت از کشور چین گفت: «بر تقویت روابط دوجانبه‌ ایران و چین از جمله طرح 25 ساله، همکاری منطقه‌ای، حفظ برجام و همکاری درباره واکسن توافق کردیم.»

گویا مقامات چین خیلی جناب ظریف را تحویل نگرفتند،1 زیرا جماعت نفوذی در قوه مجریه ایران، سابقه بدی بعد از برجام در نزد چینی‌ها دارند! ولذا جواد ظریف را دست خالی برگرداندند!

چینی‌ها اعتقاد دارند که افشاء قرارداد نهایی نشده 25 ساله همکاری چین با ایران توسط ظریف، یک شیطنت دیپلماتیک بر علیه منافع دو کشور بوده است! و معتقدند؛ اگر جو بایدن در انتخابات آمریکا برنده شود، دولت غربگرای ایران قصد دارد با توافق نیم بند با چین، از آمریکا امتیاز بگیرد! و عملا قراردادی تا پایان دولت روحانی منعقد نمی‌شود!

عجب! دولت روحانی همچنان بدنبال برجام موشکی و منطقه‌ای، با هدف رضایت کدخدای خود آمریکا بر ضد منافع ملی کشور است! بطوری که با طرح بازی برد_برد کذب، برجام را بر کشور تحمیل کرد! اما برای امضاء قرارداد 25 ساله با چین، که محتوای آن برد_برد واقعی است، اقدام جدی انجام نمی‌دهد؟!

پس راه حل اساسی بحران اقتصادی کشور، همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم شکست خواهد خورد»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ