سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 100 دی 19 , ساعت 9:46 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 

اینکه هدف حسن روحانی و اسحاق جهانگیری در سال 97 از حراج دلار 4200 تومانی، اجراء دستورالعمل وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر خالی کردن خزانه کشور بوده، شکی در آن نیست، اما اقدام ناپخته و نادرست تیم اقتصادی دولت سیزدهم، مبنی بر حذف یک شبه دلار4200 تومانی، مشکوک و غیرکارشناسی است.

وقتی در دولت احمدی‌نژاد، پرداخت یارانه نقدی به مردم نهایی شد، اولا نیازهای استراتژیک یک سال مردم در انبارهای دولت ذخیره شد، ثانیا رئیس جمهور وقت، مردم را نسبت به تصمیم دولت توجیه نمود.

در چند هفته گذشته مرتبا برخی از اعضای عجول دولت و نمایندگان بیکار مجلس، بدون توجه به پیامدهای منفی حذف دلار 4200 تومانی، خبر از حذف آن داده‌ و بازار را بشدت دچار تلاطم و افزایش قیمت نمودند!

حدود دوهفته است که شایعه افزایش 9 درصد مالیات برارزش افزوده به شکر، موجب تعطیلی کارخانه‌های تولید کننده شکر شده و این شایعه موجب کمبود و افزایش قیمت شکر گردید و وزارت صمت و جهاد کشاورزی هم کاملا سکوت کرده‌اند! چرا؟!

این اقدامات غیرکارشناسانه، خبر از ناهماهنگی و انفعال تیم اقتصادی دولت می‌دهد که اگر به فوریت درمان نشود، فتنه‌ای پیچیده‌تر از فتنه بنزینی روحانی را بدنبال خواهد داشت.

به ریاست محترم جمهور و نمایندگان انقلابی مجلس عرض می‌کنم، اگر حراج خائنانه دلار 4200 تومانی بحران اقتصادی را تشدید کرد، قطعا حذف دلار 4200 تومانی، جرقه ناآرامی‌ در سراسر کشور را بصدا درخواهد آورد.

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ