سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 101 مهر 5 , ساعت 10:8 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اشکالات بزرگ جریان انقلابی، حرکت برخلاف مسیر نقشه راه مقام معظم انقلاب است ولذا بجای پرداختن به جهاد تبیین، سرگرم مسایل بی اهمیت و انحراف از مسیر اصلی می‌شود.

وقتی جریان انقلابی می‌بیند، که نقش آفرینی دختران و پسران جوان در آشوب‌های اخیر قابل توجه بوده، پس رسالتش پرداختن به فروش کاخ و کمپین جمع آوری امضا برای محاکمه فلان سلبریتی فوتبال نیست، بلکه حضور فوری در خاکریز جهاد تبیین است.

امروز پاسخگویی به شبهات نسل جوان، که مورد اغواگری سلبریتی‌های شیطانی قرار گرفته، یک اصل است ولذا جریان مؤمن انقلابی بداند، عرصه جنگ امروز، نبرد اراده‌ها و جنگ روایت‌ها در جنگ ترکیبی دشمن است.

وقتی صدا و سیما در جنگ روایت‌ها و در بدو آشوب و فتنه، تریبون نظام اسلامی را برای روایتگری فوت مهسا امینی، به عمارها ندهد وبلعکس، به کرباسچی، مطهری و پزشکیان تقدیم کند! آنگاه این مثلث شوم آتش بیار فتنه، امنیت کشور را به مخاطره می‌اندازند!

پس اگر جریان انقلابی، پاسخگویی به شبهات جوانان و آمرین واگذاری تریبون صدا و سیما به حامیان آشوب و فتنه را رها کند و به کاخ یک سلبریتی ضدانقلاب گیر بدهد، حرکت برخلاف مسیر نقشه راه رهبری و دور شدن از جبهه جهاد تبیین است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ