سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 101 مهر 12 , ساعت 8:12 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جریان آشوب‌های بعد از فوت مهسا امینی، جبهه اصلاحات استان مرکزی بیانیه‌ای سراسر کذبی را به همراه توهین به ارزش‌های دینی و انقلابی صادر و فوت امینی را شهادت گونه خواند! و در تحریک جوانان و نوجوانان برای آمدن به کف خیابان و سردادن شعارهای هنجارشکنانه نقش داشت.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی، اصلاح طلبان را سرمایه اسرائیل در ایران خوانده و اتفاقا سران اصلاحات هم از این حرف رضایت دارند، چرا که هیچگاه آن را تکذیب نکرده‌اند! اما رابطه سرمایه‌های اسرائیل در ایران، با شهید و شهادت کجاست، که فوت مرحوم امینی را شهادت گونه خوانده‌اند؟!

عجیب است، مخالفان شهادت و شهادت طلبی که مأمور حذف واژه‌های ایثار و جهاد و شهادت از کتب درسی بر اساس سند ننگین 2030 در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی بوده‌اند، امروز از واژه شهادت استفاده کرده‌اند! و گویا عابد و زاهد شده‌اند؟!!!

مردم استان مرکزی انتظار دارند، که مراکز سیاسی، امنیتی و قضایی استان، عدالت را در برخورد با مخلان امنیت مد نظر قرار دهند.

همانگونه که با هنجارشکنان کف خیابان برخورد می‌شود، باید با تهیه کنندگان بیانیه‌ی ضدانقلابی و تحریک کننده و کذب هم برخورد امنیتی قضایی شود، چرا که نقش بانیان اینگونه بیانیه‌ها کمتر از آشوب طلبان، اغتشاشگران و تخریب‌گران اموال عمومی و مردم نبوده است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ