سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا آن که خود را خوار انگاشت ، و کسبى پاکیزه داشت ، و نهادش را از بدى بپرداخت ، و خوى خود را نیکو ساخت و زیادت مالش را بخشید و زبان را از فزون گویى درکشید ، و شرّ خود را به مردم نرساند و سنّت او را کافى بود ، و خود را به بدعت منسوب نگرداند . [ مى‏گویم بعضى این فقره و آن را که پیش از آن است به رسول خدا ( ص ) نسبت داده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 7:51 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی بر خلاف سند تحول آموزش و پرورش، حسن روحانی رئیس جمهور سابق، منافقانه سند نگین 2030 را اجراء کرد و افراد لائیک بعنوان معلم در وزارت آموزش و پرورش نفوذ کردند، آنگاه توجیه جوانان دانش آموز و دانشجوی کف خیابان، بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد.

مثلاً نفوذ آنقدر دقیق صورت گرفته که فردی با تفکر غیردینی، معلم دینی است! و در کلاس درس به بچه‌ها می‌گوید: پدر شما بفکر خوراک و پوشاک شما هست، اما بفکر نیاز جنسی شما نیست و سند 2030 به جای پدر و مادر، می‌خواهد نیاز جنسی را شما حل کند!

نتیجه‌ خیانت چنین معلمی را این روزها در کف خیابان می‌بینیم که سردار فدوی می‌گوید: « 90 درصد دستگیر شدگان آشوب‌های اخیر، دوست دختر و پسر هستند.» ولذا اکثریت آنان از خط قرمز هویت دینی و ملی عبور کرده‌ و در صف اول آشوب‌ها برای دیده شدن و پناهندگی به غرب، حضور پیدا کرده‌اند!

چه باید کرد؟

وقتی سند 2030 و معلمان نفوذی در وزارت آموزش و پرورش باشند، امکان تعلیم شور و شعور دینی، انقلابی و هویت ملی وجود ندارد ولذا ضروری است:

در مرحله اول، آموزش و پرورش، بفوربت مورد جراحی قرار گیرد و خانه تکانی اساسی شود...

تا در مرحله دوم، افراد در تراز انقلاب اسلامی و حکومت جهانی امام مهدی عجل الله، بعنوان معلم، وظیفه تعلیم و تربیت نسل دهه نود انقلاب را بر عهده گیرند...

و در مرحله سوم، حسن روحانی بخاطر خیانت به کشور و ملت، سریعاً محاکمه گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ