سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با دانشمندان همنشینی کن تا خوش بخت گردی . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 7:56 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حکیم بصیر و بینایی انقلاب 15 سال قبل امروز کشور را می‌دیدند، که در جمع علما و حوزویان فرمودند: «ما امروز باید به فکر حوزه‌ی قم یا اصفهان یا مشهد یا بقیه‌ی شهرها در بیست، سی سال آینده باشیم.

سی سال آینده یعنی چه؟

یعنی دنیایی که احتمالاً هیچ شباهتی با امروز ندارد...

 آن روز ای‌بسا صاحبان افکار گوناگون، مکاتب گوناگون، نحله‌های منحرف، صاحبان اغراض فاسده بتوانند خیلی آسان فرزندان شما را در خانه‌هایتان در مشت بگیرند...

در تصرف بگیرند؛ ...

شما هم هیچ کار نتوانید بکنید....

فکر آن روز را حوزه‌ی علمیه باید بکند. مسئول، حوزه‌ی علمیه است.»

اگر حوزیان، خواص و جریان انقلابی، از اجرای فرامین، جهاد تبیین، اقدام آتش به اختیار، روشنگری، بصیرت آفزایی و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی نکرده بودند، امروز در کف خیابان و حتی در دانشگاه صنعتی شریف، شاهد مخابره علائم همجنس‌گرایان به جهان نبودیم، در حالیکه 15 سال قبل امام خامنه‌ای هشدار دادند!

از دستورالعمل مولایمان علی علیه السلام در رابطه با تربیت جوان خبر داشتند، اما شانه خالی کرده و تربیت جوان را به برخی معلمان سکولار و فضای مجازی در اختیار دشمن سپردند.

 مولایمان فرمودند: «إِنَّمَا قَلْبُ اَلْحَدَثِ کَالْأَرْضِ اَلْخَالِیَةِ مَهْمَا أُلْقِیَ فِیهَا مِنْ کُلِّ شَیْءٍ قَبِلَتْه «دل نوجوان مانند #زمین_خالى است، هر آنچه در آن انداخته شود، مى‌پذیرد.»

وقتی سفارش حضرت امیر را داریم و امام جامعه هم هشدار دهند و #نقشه_راه ترسیم کنند، اما خواص و حوزویان از کنار آن عبور کنند، آنگاه رهبر جامعه صدای این عمارش بلند خواهد شد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ