سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ کارها نزد خدا، شادمان ساختن مؤمن است، از طریق برطرف ساختن گرسنگی اش و یا زدودن اندوهش . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 101 مهر 21 , ساعت 8:5 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در فتنه بعد از فوت یک دختر کرد، نظام اسلامی با یک #جنگ_ترکیبی گسترده در فضای مجازی و واقعی روبرو شد ولذا علی‌رغم شکست استراتژی #جبهه_استکبار، اما دشمنان قصد فعال نگه‌داشتن این پروژه را دارند.

مردم ایران بدانند! که دشمنان ایران، برای جنگ سخت، بیش از 9 هزار تروریست آموزش دیده و مجهز به سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین در اقلیم کردستان عراق و بلوچستان پاکستان آماده داشتند که با درایت بموقع حافظان امنیت ایران، در پروژه جنگ سخت دچار شکست سختی شدند، که بازسازی تروریست‌ها در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

بحث داغ خروج اتباع و سفرای کشورهای اروپایی بعد از شکست و رسوایی آنها در کف خیابانهای ایران، یک #جنگ_روانی است و قطعاً بعد از مدتی با غلط کردن برخواهند گشت. البته ایران، روابط #اقتصادی قابل توجهی با اروپا ندارد ولذا عدم حضورشان در ایران، موجب کاهش توطئه‌های آنان می‌گردد.

کشته‌سازی، اعتصاب و فعال نگه‌داشتن گسل جریان دانشجویی افراطی هم در استراتژی دشمنان ایران تعریف شده ولذا روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان کشور، یک فریضه فوری است که بخش زیادی از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

پس عمارهای انقلاب، جبهه جهاد تبیین را فعال نمایند، چرا که رهبری معظم، جهاد تبیین را فریضه ضروری دانسته که در مقابله با جنگ شناختی دشمن، سلاحی بسیار مؤثر است ولذا راه مقابله با جنگ شناختی دشمن، یک جهاد عمومی برای تبیین است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ