سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص دیندار، ... حسادت را رها کرده است .در نتیجه، دوستی پدیدار شده است . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 101 مهر 30 , ساعت 11:2 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در جنگ نظامی، وقتی یک نفر از جبهه حق، تیر می‌خورد، شهید نام می‌گیرد، هر چند که یک نفر از جبهه خودی کم شده‌، اما به او افتخار می‌کنیم.

اما در جنگ شناختی، وقتی یک نفر تیر می‌خورد، علاوه‌بر اینکه نیروی انسانی را از دست داده‌ایم، آن فرد با تمام اطلاعات خود، در خدمت دشمن قرار می‌گیرد.

این روزها تیر خوردگان جنگ شناختی دشمن در کف خیابان، نه تنها توطئه پیچیده دشمن در جهت تجزیه ایران را باور ندارد، بلکه به دین و پرچم کشورش که هویت ملی اوست، اهانت می‌کند و از دشمن کشورش مزد می‌ستاند!

در زمانی که با پیچیده‌ترین جنگ شناختی دشمن درگیریم، متأسفانه در روایت‌گری و تبیین، با مشکل جدی روبرو هستیم.

بپذیریم که کشور ما از محدود کشورهای بوده که در دوران ویروس کرونا درب مدارس خود را عامدانه یا خائنانه بست و تعلیم و تربیت آینده‌سازان کشور را به فضای مجازی در اختیار دشمن سپرد!

وقتی دشمن متوجه غفلت یا خیانت مسئولان ایران در فضای مجازی شد و جوان و نوجوان ایرانی را در سواد رسانه، خلع سلاح دید، به «قتل و عام فرهنگی» پرداخت، که نتیجه‌اش را امروز در کف خیابان، مدارس، دانشگاه و خانواده‌ها می‌بینیم.

چرا دشمن اینقدر از فرصت فضای مجازی بهره جست؟

برای اینکه جامعه‌ی ایرانی «رمز و راز گفتگو» را نمی‌داند ولذا رویکرد زندگی جوان و نوجوان کشورمان، از زندگی واقعی به مجازی تغییر یافته است.

پس، هنر امروز جریان انقلابی، حرکت فوری و ضروری در مسیر جهاد تبیین است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ